• Frulle

Tantvarning 5

woohoooooo!!! Nu kan iaf mina knän slappna av!!

passionsblomman skrev 2009-09-01 10:43:11 följande:
    Härligt I´m yours! Vilket flow! Dagens budgivning är igång. Pling i luren och två snabba, med 50' upp. Nu har vi 1,5!
  • Frulle

Jag var sövd när min sattes in. Som tur var. Har hört att det ska göra ont.
    Jag satte in den i samband med en abort.
    Trodde aldrig i mitt liv att JAG skulle genomgå en abort..

Im yours skrev 2009-09-01 10:37:03 följande:

Hej, hej!Frulle; Jag trodde ett tag att du felanmält någon ang spiralen. Innan jag steriliserade mig var jag tvungen att sätta in spiral, hujedamig vilket amp det var med den. Till råga på allt upptäckte läkaren som skulle göra sista checken innan operationen, att den aldrig suttit rätt. När de satte in den trodde jag banne mig att jag skulle avlida, fick en barnmorskepraktikant Lillabruden; Du är jättefin i nya frisyren!!!Dfk; Ha, ha, ha. Inatt satt jag och firade med chips, o ostbågar. Snacka om karaktärslös Dax att skärpa sig, för som sagt. Snart är det jul igen.Jag var så full av glädjebubblor då jag kom hem från manusträffen, så jag glömde dricka rosa bubbel. Men snälla ni, silverbrickan står framme, kristallglasen är påfyllda, så nu lunchskålar vi. Bubbel kan man med fördel dricka när som helst Det var så jätteroligt igår, superbra ledare. Kände hur mina ögon stjärnetindrade på vägen hem. Nu ska jag skriva ett kortfilmsmanus, deadline 14 sep, och gnugga mina och andras geniknölar ang långfilmsmanuset. Oh la la, härliga tider, strålande tider. www.youtube.com/watchMålet; En Oscarsnominering förstås Kramar, och ha en bra dag!
  • Frulle

Jag brukar köpa tranbärskoncentrat. Blanda den STARK. Hälften hälften ungefär. Häll i dig 1,5 liter av den. Sen försvinner känningarna. (ja om det inte har gått så långt)

Mvh
    Uvi-expert.

Bobou skrev 2009-09-01 12:15:53 följande:
    Im yours skrev 2009-09-01 10:37:03 följande:
    Hahaha! Då kan jag tänka mig att de garvat på kundtjänst... Frulle, jag lyckades över helgen odla en hel koloni bananflugor i papperskorgen på jobbet. Äckelpäckel. Igår surrade de runt skärmen hela dagen men idag tror jag de börjar bli matta av hunger, som tur är. (Ja, jag tog såklart bort all flugmat...) Men jag slapp iaf trampa på dem på golvet!I'm yours, vad roligt att det går så bra med manusskrivandet!Idag är jag ynklig. Sitter och har känningar av en eventuellt annalkande urinvägsinfektion, och jag VILL INTE. Det är verkligen den värsta känslan i världen!!! Så jag bälgar i mig vatten och te och tog bussen till jobbet, hoppas det hjälper. Gjorde förresten en paj igår som jag gärna bjuder på! Äppelpaj med rosmarin och citron, någon? Finns vaniljsås också såklart!
  • Frulle

Men fatta!! Ni har precis gjort er en halv mille!!

passionsblomman skrev 2009-09-01 19:51:31 följande:
    Heloise, hoppsan... Floristmatten får kanske bidra med en kruka eller två framöver... Cantaton, jag beklagar sorgen-igen! Har inte du haft rätt mycket av sådana avsked senaste halvåret? Solde: Grattis till nya jobbet och att det verkar så bra!Mulle, jag såg ditt sms nu efter fotbollsträning och föräldramöte-vi har nu bud på 1,6 och jag klarar inte av det här mer nu snart. Ena säljaren höjde rejält och de vill skriva imorgon om de får. Snubben som bjuder emot måste ju docjk få svara vad han säger först. men trologen tar detta slut imorgon. Det vore skönt, för nu vill jag få de här siffrorna på papper och slippa vara nervös mer!
  • Frulle

Tror nog du kan va så säker på att du snart har dom kulorna..

passionsblomman skrev 2009-09-01 20:03:50 följande:
    Nej, jag fattar inte och inte tror jag det heller förrän jag ser det på papper.Jag känner mig helt skärrad.
  • Frulle

Men hur långt har hon gått då??

TinkerBelle skrev 2009-09-01 22:05:14 följande:
    Vet ni vad tanter fick precis telefon. Vännina har åkt in akut med sammandragningar var 10 minut..... Så nu gäller det för kung och fosterland att få stopp det hela!!! Vi vill inte se bebisen förrän tidigast på torsdag.Då det förhoppningsvis finns maskin ledig.*kniiip*
  • Frulle

Jag har såååån yrsel. Svartnar för ögonen varannan minut. Skakar som en galning.. Usch va jobbigt det är.

Jag har ju inte berättat att jag börjat äta mina sluta-röka-piller. Dom är nog orsaken skulle jag tro. Har ätit dom nu i 10 dagar så i MORGON mitt herrskap så är det rökstopp för mig. Idag är min sista rökdag!

• Frulle

Ahaa då förstår jag problematiken!!
    Önskar all lycka!! Vet att du uppdaterar här sen!

TinkerBelle skrev 2009-09-02 11:12:20 följande:
    God morgon, 38 veckor.Är inte det som är problemet utan att hon måste förlösas med snitt.Bebisens lungor och hjärta har inte utvecklats som dem ska och den behöver hjälp att andas när den väl födds.Vanlig förlossning skulle innebära för mycket stress och bebisen skull förmodligen sluta andas.
  • Frulle

Har varit och tagit ut min spiral nu.. Det var TUR att jag kom idag sa hon. Den var nästan inne i livimodern så hade jag väntat några dagar till hade det blivit operation för min del

• Frulle

haha nää inte jag heller.. Blev lite paff, men SKÖNT att den är borta nu. Tog även en STOR näve kondomer på vägen ut!
    En sån har jag inte sett på MÅNGA år!

Bobou skrev 2009-09-02 12:01:42 följande:
    Herregud, visste inte att spiraler var såna mordredskap!
Svar på tråden Tantvarning 5