• Frulle

Tantvarning 5

skoja.. Tycker nog dom är GANSKA så skonade!
    Jag har mest varit olycklig, gråtig och lite panikslagen.

TinkerBelle skrev 2009-09-05 21:34:59 följande:
    ehhh?! Vet inte om det funkar för dig....
  • Frulle

I onsdags!

passionsblomman skrev 2009-09-05 21:48:16 följande:
    När slutade du Mulle? Jag har helt missat det? Är det här en av deförsta förfärliga dagarna?
  • Frulle
    Ja tack!!
    Hoppas jag står ut.. Har varit NÄRA många ggr idag att trilla dit..
    passionsblomman skrev 2009-09-05 22:07:46 följande:
    Men då har udu ju redan varit JÄTTEDUKTIG!!!Det är ju FYRA dagar nu! Sart har du gjort Hellweek!Hejja hejja!
  • Frulle

Humör finns det gott om i mig också just för tillfället.. Mest argt humör...

• Frulle

So far so "good"...

dfk skrev 2009-09-06 14:11:46 följande:
    Det är hälsosamt att ha humör åt alla håll! Hur går det frulle med rökstoppet?
  • Frulle

Är hon på riktigt eller?? Hon ger ju "namnet" baby belle dåliga vibbar!! Vår dotter kallas för baby belle!!

Panzerfaust skrev 2009-09-06 15:42:00 följande:
    Här har ni något att förfasa er över...www.youtube.com/watch
  • Frulle

Nä tanter. Jag tror inte jag grejar detta.. Jag är inte redo eller nåt. Så HÄR ska det inte vara!!!!!
    Förlåt om jag shabblar om min jävla rökning..

• Frulle

Fast det som är skärmmande här är att hon troligtvis blir mest POPPIS i sin klass just för att hon är en sån jävla tönt!

Fjällbruttan skrev 2009-09-06 19:47:16 följande:
    Ett blont miffo som var ca: 15, trodde hon var så smart och mejjade ner hela sin klass verbalt som bara en bimbo som inte kan prata svenska utan att slänga in svengelska kan...Tror inte hon får så många vänner i sin klass...........Men det var kul att få garna åt nån som gjorde bort sig så totalt!
Svar på tråden Tantvarning 5