• Frulle

Tantvarning 5

haha nu har han gått. Satt här i 45 minuter hos mig..
    Pratade om en massa..

Sonja68 skrev 2009-09-03 12:31:49 följande:
    VAd hände???
  • Frulle

Han gled gärna in på sexprat... Men jag är ju själv rätt grov i munnen så jag har egentligen inga problem med det.. Bara han inte tror att jag är intresserad av honom!!!

Sonja68 skrev 2009-09-03 12:53:08 följande:
    Frulle; var han lika På eller plockade du ner honom på jorden?
  • Frulle

Joo då. Han lever med en tjej och ett barn.. Äsch allt löser sig säkert.. Vi ska på fest tillsammans nästa fredag. ja alltså inte han och jag så men det är ju firmafest. Kan sätta en mille på att han kommer försöka supa mig full..

Men DÅ serrni. Då kommer tegelstenen i handväskan att användas.

Sonja68 skrev 2009-09-03 13:11:49 följande:
    Fan, svårt det där... så lätt att endel misstolkar när man är glad och trevlig och öppen, jag har varit med om det flera gånger. Tyvärr har det blivit lite så att jag nu mer passar mig lite för vad jag säger och till vem, vilket egentligen är fel, man ska ju inte behöva "ändra" på sig. Jag ÄR en glad och öppen person och jag skämtar gärna om sex och allt möjligt. Men endel kan inte ta det på rätt sätt... tyvärr Hur var det, har han själv nåt förhållande?
  • Frulle

Joo då. Han lever med en tjej och ett barn.. Äsch allt löser sig säkert.. Vi ska på fest tillsammans nästa fredag. ja alltså inte han och jag så men det är ju firmafest. Kan sätta en mille på att han kommer försöka supa mig full..

Men DÅ serrni. Då kommer tegelstenen i handväskan att användas.

Sonja68 skrev 2009-09-03 13:11:49 följande:
    Fan, svårt det där... så lätt att endel misstolkar när man är glad och trevlig och öppen, jag har varit med om det flera gånger. Tyvärr har det blivit lite så att jag nu mer passar mig lite för vad jag säger och till vem, vilket egentligen är fel, man ska ju inte behöva "ändra" på sig. Jag ÄR en glad och öppen person och jag skämtar gärna om sex och allt möjligt. Men endel kan inte ta det på rätt sätt... tyvärr Hur var det, har han själv nåt förhållande?
  • Frulle

FYYYY vilken jobbig eftermiddag/kväll jag haft!! Otroligt jobbigt med rökningen!! Men jag har ändå tagit mig igenom hela dagen utan ett enda bloss!!!

Och så fick jag ett mms från vår passion!! Hennes son tog sitt första bad i deras NYA fina badkar!!!

• Frulle

Ja det var ett sånt där med väldigt mycker former!! Du vet, högre på hörnerna än i mitten?! Förstår du??

Sonja68 skrev 2009-09-03 21:15:30 följande:
    FRULLE, fan va du e bra, som inte rökt på hela dagen! BRA jobbat!!Åh, vad mysigt de ska ha det i sitt sagohus... Undra om badkaret är ett sånt med lejontassar?
  • Frulle

Ja då.. Det är lugnt.. Vill inte röka..

• Frulle

Jag har senaste 2 veckorna fimpat alla fimpar i en liten "kruka" med lock och vatten i sig. Har sett till att den är FYLLD och riktigt vidrig. Så den gick jag ut och luktade lite i när det var som jobbigast! Funkade bra som avskräckare..

• Frulle

Morrn alla söta sockerpinglor!!

Ok idag är en ganska bra dag so far!!!

Igår var ju HELVETE kan jag säga.. TILLS mannen kom hem, lite småfull och kärlekssugen. Han fick mig iaf annat att tänka på än ciggarna!

Idag är jag som en liten skolflicka.. Ni vet så där hihihi när jag tänker på igårkväll!! He rocked my world. Eller iaf body!!

Dag 2 utan cigg..

Svar på tråden Tantvarning 5