TinkerBelle skrev 2009-10-02 13:41:28 följande:
Jag är sur, arg, grining ? vill inte!*stampar surt med foten i golvet*Är så trött på att allt bara står still just nu och att allt cirkulerar runt min stakars svärfar som är inkapabel att göra något själv.Har i veckor försökt få maken att åtminstone ge en åsikt om vad vi ska göra med barnen på höstlovet. Idag kläcker han ur sig att han vet inte om han kan. Vet inte om han måste stanna efter begravningen också.*bläää*Har ingen lust längre! Va inte så här jag hade tänkte mig mitt liv som nygift.Det värsta är att jag vet att julen kommer bli problem, och nyår och sportlovet ? för då fyller svärfar år?.Har go lust att bara boka en resa med barnen och dra och lämna karlskrället åt sitt öde.
Förstår exakt hur du känner!
Vi fick också nu reda på att farfar med familj INTE kan komma till oss över nyår. Så nu måste väl vi försöka gräva fram nå' pengar (vart???) och rikta in oss på att åka dit istället.
Min man vill att vi kör bil och jag VILL INTE!!! Jag spyr åt bilåkandet nu, och särskilt vintertid på de där j-a vägarna!
Jag vill åka tåg=svindyrt, jag vill flyga=svindyrt, så jag vet inte vad det blir. Samtidigt så känner jag att vi "måste" åka till farfar över nyår