Tantvarning 5
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Nu är jag tillbaka från landet och kan också hålla med om att det var mycket trevligt att träffa Frulle (som fortfarande är Mulle i min värld)!
Jag fick ju många sms där på kvällen
Jag också, men drack ändå mer med min man när jag kom hem
Lycka till! Nu ska jag fortsätta tvätta och ompackningen för resan till Lidköping och päronen imorgon!
Ingen vad jag vet. De flesta kantareller som inte är svenska kommer från Baltikum och det är väl en bra idé att stödja dem nu när de inte har det så bra?
Ja, kantareller vill bli ätna, såklart
Nu ska semesteralkoholisten begravas och den nya hårt arbetande feministbruden ska gå ner i vikt. Snart: promenad hem. Sedan: Till cykelaffären med cykelhelvetet som är låst med lås som saknar hel nyckel och som dessutom har punka på påda däcken.
Någon som är i samma sits?
Haha, vad skönt att jag inte är ensam. Fick dock min första motgång idag: Min cykel är färdig för skroten. Min pappa är dock världens bästa pappa och säger att han ska köpa en ny cykel åt mamma så att jag kan få hennes gamla. Vad kostar det att buda en cykel från Lidköping till Stockholm? Eller kanske måste jag åka hem och hämta den
Vill bara skryta med min duktighet: Har nu sprungit midnattsloppet istället för att ha varit ute på dåligheter!