Tantvarning 5
Nu har Ingenjörsbruden, som ju hänger här ibland, fått en liten dotter!
Allt har gått bra.
Nu har Ingenjörsbruden, som ju hänger här ibland, fått en liten dotter!
Allt har gått bra.
Hepp!
Nu har jag varit hela vägen ute i Bålsta, ända inne i stan och så långa vägen hem hit igen. Nu är den röda soffan min och jag råkade visst köpa en metallicrosa liten handväska också på halva priset..
Jag som inte ens är någon väsk-mänska sådär.
Gick förbi min fisör och sa hejdå. Hon blev alldeles ledsen -hon är dessutom så förtjust i min lille son, så hon tyckte det var skit att vi skulle flytta. Men när hon såg bilderna i prospektet (som ständigt är i min väska) så skrek hon "jag följer med dig!!!"
Hihi!
Ja tack! En rätt svindlande känsla att räcka fram kortet och betala något som kostar såpass mycket faktiskt. Det är inte många gånger jag gjort i livet.
Det ska bli helt underbart att ställa den i vårt nya tv-rum!
På vad? Soffan?
De som inboxat mig sin mailadress har jag skickat bilder till på huset.
Det är ett såpass speciellt hus att det inte känns jättesmart att visa det för hela världen så att nästa gång nån hatar en så vet de faktiskt vart man bor...
Soffan får jag fota på plats och lägga in bild på därefter.
Sonja:Ja ta henne inte till dagis! Gör play-dough istället!
Väska måste man ju ha, men jag menar sådär "ooooh den och den och den väska åsså de dääääär skooorna!"
och så har kvinnorna i fråga 56 par skor och 45 handväskor.
En sådan är jag inte.
Tinker:FYYYY vad tråkigt med bilen och väskan!
Jag tror inte jag åker förbi dig faktiskt...jag passerar Kusängen och Spånga och dde där med pendeln på tillbakavägen. På ditvägen åker jag via Vällingby och Lundakorset och så rakt på bara, förbi Barkarby. Där bor du väl inte?
Tinker: Jaaaa...hur skulle jag annars komma hem efter att ha lämnat bilen hos hundkojedoktorn?
Det, och mina ärenden i stan har tagit HELA dagen.
Nu ska sonen och jag kolla på en film, för det har jag LOVAT.
Ses!
dfk: Ja, jag såg det där sedan...
Det går ganska bra med bestyren -hoppas jag. Det är nu man börjar nojja över att man ska stå tisdagmorgon med hälften kvar att göra och ingen tid alls kvar att göra det på...
..men det fixar sig.
*ser Panzer framför mig i röda mjukisbrallor, vit T-shirt med friskisloggan på, och pannband i frotté, sjungandes "Hard work Hallelujah"* Hihihihihi!