Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning 5

Tänk, en dag får hon säkert barn och en dag hittar deras polare de där klippen...

Vilken skämsfaktor är det på det?
    Panzerfaust skrev 2009-09-06 15:42:00 följande:
    Här har ni något att förfasa er över...www.youtube.com/watch
  • passionsblomman
    Heloise skrev 2009-09-06 16:19:12 följande:
    fast jag är inte direkt i intellektuell högform idag och borde kanske låta bli att tjafsa eftersom jag upprepar och slinter på tangenterna hela tiden. H och hennes kille Si kommer över snart, jag som bara vill krypa ihop i fosterställning och DÖ!Dessutom måste jag läsa en jäkla uppsats och förbereda mig för att diskutera den, vilket jag inte alls känner för. Hoppas våra kompisar bara stannar en snabbis
    [/citat]
    Panzerfaust skrev 2009-09-06 16:20:48 följande:
    [citat]
    Mina sista hjärnceller har klätt ut sig till Captain Morgan och fäktas hejvilt bakom pannbenet...
    Jag hör att ni har haft ett rejält party igår.

Det var väl kul?

Men såhär på äldre dar så brukar priset nästa dag kännas tyngre än det gjorde när man var 19 av någon anledning...

Förresten krävs det inte av dig att du ska vara ihögform för att ligga väsentligt över i nivå du vet var Heloise.

Bruttan, tack för stöd och inlägg du med! Synd att du inte skrev igår när du redan var förbannad, det hafde nog blivit minnesvärt...
  • passionsblomman

Bruttan förresten, visst är du väl massageterapeut? Eller har jag blandat ihop allt totalt?

Iallafall: hur vet man skillnad på om man håller på att få inflammation i en muskel eller bara har skitont?

• passionsblomman

Herregud jag veeeet! Det är hemskt!

Numera kan det faktiskt räcka att ha sovit riktigt dåligt en natt, helt UTAN alkoholintag, för att jag ska känna mig både full och bakfull nästa dag.

Men, kul att ni hade roligt. Skit i att räkna efter. Det ska man inte sådana gånger!

Heloise skrev 2009-09-06 16:32:37 följande:
    Mmm det var fantastiskt kul igår när vi gjorde vårt bsäta föratt dricka upp alla captain morgan i stan samt låta våra kort gå varma Jag vill inte kolla hur mkt pengar vi brände igår med det var nog en hel del. Fast kul var det! Men ja lite tungt idag som sagt var, jag kunde med lätthet spela en fotbolls match dagen efter för 14 år sen, nu klarar jag inte ens av att gå till affären haha.
  • passionsblomman

*hämtar mer chips*

Undrar när hon ska märka att hon är tämligen ensam och inte har NÅGOT medhåll....

*knaprar vidare*
    Heloise skrev 2009-09-06 16:46:11 följande:
    ok jag kunde inte hålla mig
  • passionsblomman

I inlägg 2637 längre bak i tråden har jag länkat till den tråd det gäller, och damen i fråga gör entré i inlägg 7.
    Om du inte har ngn såpa att kolla in, så kan du gott läsa tråden.

Fjosok skrev 2009-09-06 16:52:54 följande:
    Hallå! Vem är denna damen som loggat in?Det är inte samma som pm:at mig med den underbara hälsningen att klänningarna i mitt galleri är lika fina som jutesäckar Trevligt folk det finns på BT
  • passionsblomman

Debatt? Det har jag inte sett mycket av. Snarare "nu har jag anmält dig och det ska bli så roligt när du blir avstängd dumma dig som säger emot"

Så, vi väntar på vad som ska hända när moderatorerna loggar in..

Fjosok skrev 2009-09-06 17:24:25 följande:
    Jaha, och? Debatten verkar handla om barn och föräldrar och ställa upp? Är det känsligt? Eller har jag missat nått?
Svar på tråden Tantvarning 5