Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning 5

Men då har udu ju redan varit JÄTTEDUKTIG!!!
    Det är ju FYRA dagar nu! Sart har du gjort Hellweek!

Hejja hejja!

• passionsblomman

Du fixar det! Den här gången får du inte ge dig! Nu jäklar!

Frulle skrev 2009-09-05 22:20:15 följande:
    Ja tack!!Hoppas jag står ut.. Har varit NÄRA många ggr idag att trilla dit..
  • passionsblomman

Haha! Ja varför tror du jag har Passion i mitt nick!

jag har ett sjuhelvetes humör och smäller det på allvar då är det faktiskt ingen överdrift när jag säger att de flesta önskar att de inte upplevt det.

Just i de här fallen då folk är helt vettlösa ja då har jag väl svårt att hålla kalffen när jag väl sagt A.
    Och som du sa så ser jag ett värde i att andra faktiskt har möjligheten att fundera lite över vad som egentligen sagts och hur man också kan se på saker.

Som så ofta i trådarna är det äldigt mycket av "stå på dig" "gör som DU vill" och tusen åsikter om hur andra ska ställa upp och vända ut och in på sig.
    Jag står för något annat, och jag hoppas de kan lysa igenom även i vad som bara verkar som ett tjafs.

Det värmer det du sa om mitt hjärta förresten.

• passionsblomman

Jaa då! jag är så glad och harmonisk sååå.
    Jag har humör åt ALLA humörshåll, inte bara arg. Jag blir "jätte-" av allt, oavsett vilket. Just nu är jag faktiskt mest jätte-trött.

• passionsblomman

Just vad jag undrade också!
    Hejja Mulle!

dfk skrev 2009-09-06 14:11:46 följande:
    Det är hälsosamt att ha humör åt alla håll! Hur går det frulle med rökstoppet?
  • passionsblomman
    Heloise skrev 2009-09-06 15:00:16 följande:
    har skummat igenom barnvaktstråden och herremin gud är hon 5 år gamma?
    Kan du inte fråga henne!?

Solde: tack för energi, det behövs, jag är helt färdig och har ont i hela axelpartiet av allt bärande.

Tur att man har en tanttråd med normala människor i.
  • passionsblomman

Varför låta någon bara komma undan? Då blir det ju aldrrig någon fart på det här forumet!

Nä, sommaren har varit stilla och halvdöd. Jag tar en avstängning om så är. Fast jag skulle vilja se motiveringen om de nu läser tråden först, för jag tycker inte personangreppen och kränkningarna hamnar på min skuldsedel i första hand.
    Heloise skrev 2009-09-06 15:51:36 följande:
    Jag gjorde precis det, dessutom var jag elak, men jag blir så less på folk som beter sig som om de är överlägsna och sedan inte ens klarar av att använda sig av de och dem på ett korrekt sätt.sedan inte klarar av att sklija på de och dem.
  • passionsblomman
    dfk skrev 2009-09-06 15:42:46 följande:
    Passion- jag har nu skummat igenom tråden och tappade hakan.Det var därför du blev lite smått upprörd! Missade vad det handlade om. Jösses!
    Jo, det är ju något av en issue för mig, det där när folk tycker att andra människor är till för dem istället för tvärtom.
Svar på tråden Tantvarning 5