Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning 5

I´m yours, hostar du? För isåfall är det nog grisen som kommit!
    Jag var hos doktorrn häromdan för att jag fick sådan himskans muskelvärk av min "förkylning" nu nyssens. Då sa han att "ja då har du ju haft svininfluensan" för att det var hosta, feber och muskelvärk/huvudvärk...

Jaså? Sa jag och kände försiktigt på näsan så det inte skulle ha blivit ett tryne där plötsligt.

Vad underbart med ditt filmprojekt! Jag vill också göra manus och film! Hoppas du får gå på röda mattan i extra fiiiina skooooor och massor av flärd!

• passionsblomman

Normala människor funderar över färg och tapeter till sina rum INNE när de flyttar och möblar....

..själv sitter jag och fnissar åt att jag ska pimpa det där hönshuset!
    Undrar om jag ska köra prinsessgrejen absolut fullt ut med rosa, guld och kronor, eller om de vill ha lite raffigare i sitt näste? Rött och diskokula kanske...

• passionsblomman

Nääää, då vågar man ju inte gå in och hämta äggen!
    Jag vill ha snälla hönor. Min kompis hade arga när vi var små. De hackades och var ganska otrevliga.

Soldemor skrev 2009-09-07 09:11:51 följande:
    Kamoflage! Stridshöns och rambotuppar! Klä hönshuset med sådant där grönt nät man döljer tält med i det militära. Då kan dessutom inte rovfåglar se dem!God morgon till alla, förresten! (skäms över min oartighet!)
  • passionsblomman

Har du inget att göra kan du ju läsa den här tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3533529.html

Och det är inlägg 7 som fick tant Passion med flera att vakna till efter en luuugn och händleselös sommar på forumet.

Det var jag som blev förfärad först. Men sedan blev det flera. Fast det var jag som skulle ut från bt.
    Nu måste man vara snäll i tonen för nu har moderatorn sagt till...

• passionsblomman

Saklig och arg!

Sonja68 skrev 2009-09-07 09:32:53 följande:
    Passion; jag tycker du var väldigt saklig jämfört med endel andra!
  • passionsblomman

Jag tänkte väl att du skulle dra på smilbanden en anig åt det där...
    Vart fasen var du när det brann där i tråden?

feministbrud skrev 2009-09-07 09:42:05 följande:
    Årets skrattfest! Vi vet ju all vem som gjort bort sig mest här
  • passionsblomman

Det är det inte alls, för jag gillar inte cigaretter och rökning, men jag gillar HELA din personlighet!

Frulle skrev 2009-09-07 10:22:54 följande:
    Men problemet här är lite knäppt..Det låter helt absurt men rökning är HALVA jag. Halva min personlighet. Jag är väl inte så där jätteröksugen och det är inte så värst jobbigt på det sättet.. jag är bara olycklig.
Svar på tråden Tantvarning 5