Halloj igen, jisses vad det händer mycket här på nätterna
Här regnar det och är vidrigt idag, så jag kämpar lite med bokföring och tampas med tvättmaskin.. men allt är så jäkla trist... tror jag har min svacka efter bröllopet nu, vi stack ju direkt efter till dalarna och kom hem nyss.. och nu jobbar min MAN( fortfarnade lika kul att skriva)de stora tjejerna är hos sin pappa så det är jbara jag och lilla vild... boooooring!!
Tinker, jag har en deep heat med Aloe Vera, ska bums ta fram den, tack för tipset
Jag har värk som kommer och går, brukar säga värk-dagar, men denna gång släpper det inte.. och jag har inte gjort nåt speciellt... för utom åkt fritt fall
Cantaton, jag skulle då ha uppskattat att ha en "egen" sång, vi letade efter "våra" sånger som beskrev oss... Du är allt vart det förstås lite trist men så är det och så Johnny Cash låt You are the rose of my heart, vilket trubaduren tyckte var roligt för ingen hade använt den förut.. det var 2 på hela vigseln som kände igen den, båda Cash-fans
Solde, nog måste din chef se det positiva i att du blir bättre som präst?? Klart du ska försöka gå den kursen!
Lillabruden och Heloise och givetvis tant Panzer... tänk att snart är det er tu
Jag skulle gärna göra om min dag, hoppas ni får det underbart!!!
All lycka till er!!
Blomman, hur går det, några pappaer än?? Spännande...