Scones bakar jag kanske två gånger om året, minns inte ens när det var senast (innan här om dagen alltså). Och då bakade jag egentligen bara för att jag inte hade någon frukost hemma.
Jag har precis satt igång tre maskiner nere i tvättstugan. Blev helt genomsvettig. Det är konstig luft idag.
Fjällbruttan skrev 2009-07-24 10:59:08 följande:
Kramar i massor till dig Cantaton!!Är asjobbigt när man hamnar i de svackorna, jag vet, brukar själv gyttja ner mig...Åhh vad jag önskar att jag var nära, då hade jag bryggt en stor kanna te, hjälpt dig med mail och telefonsamtal och sen hade vi fikat scones, för det bhöver man när man är på det humöret Och allvarligt, hur ofta bakar du scones? Inte lika ofta som du äter tråkig fil, det kan jag slå vad om!Och målarförmågan tappar du inte!! Den finns där, kanske lite sold, men efter första dragen kommer du igång igen!Håller med Blomman, låter som du är veckan innan mens... det hålet brukar vara kanondjupt... jag håller på att sega mig upp så idag kanske jag orkar hänga tvätt Be sambon hålla käft och bara hålla om dig...