Cantaton min vän, du behöver prata med en läkare och berätta om det här. Det är INTE bra med dig nu och antingen är det en rejäl dipp, ett wake-up call av seriös art, eller så har du kört huvudet i väggen.
Går det inte över på ett par dagar eller så, så måste du söka hjälp så du får reda ut vad som är vad.
Cantaton skrev 2009-07-24 14:14:42 följande:
Mm.. jag lade mig ner en stund o skulle vila. Då ringde syrran vilket gjorde mig jätteglad o förvånad. Hon har inte svarat i telefon när nån annan har ringt på en veckas tid, vilket gör att alla är oroliga. Och när hon då frågade om jag ville shoppa med henne (dvs hon tänker inte bara ligga i sin säng o se på film/sova vilket hon gjort i flera månader) började jag storgråta.. för jag ska på en konsert ikväll... så jag skulle bara hinna vara med henne i 2h och det tyckte inte hon räckte. Föreslog att hon skulle följa med på konserten, men hon orkade inte åka så långt... och helt plötsligt ville jag inte alls gå på nån konsert (jag ska gå ensam, vilket är helt fel dag för...) Nyss vaknade jag upp ur mitt gråtande o kände "Jo, konsert blir kul", o nu skriver jag det här o då bara gråter jag igen. Det här är ju galet. Dessutom behöver jag åka in till stan o möta upp en person som har "min" biljett. Det är nämligen en bekants biljett egentligen, men han ligger på sjukhus o kan inte gå...