• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Villemoa

Så du ska till min lilla hemstad Parken Zoo är väldigt mysigt säger jag helt opartisk Hoppas ni får fint väder och en rolig dag!

När du ändå så håller på Blomman så kan du få komma hit och städa lite hos oss

Frulle skrev 2009-07-25 22:38:30 följande:
    Va duktig du är blomman!! Själv är jag på väg i säng.. Så trött..I morron ska vi åka till eskilstuna och gå på parkens zoo eller vad det heter. Det verkar jätte mysigt!!
  • Cantaton

Hej på er. Precis hemkommen från min mosters 40-årsfest/bröllopsfest. Sjöng även på en vigsel ute på en båt på eftermiddagen och har haft en bra dag Nu måste jag sova för jag har repdag hela söndagen.

• passionsblomman

Hoppas du fortfarande sover jättegott!

Cantaton skrev 2009-07-26 04:47:32 följande:
    Hej på er. Precis hemkommen från min mosters 40-årsfest/bröllopsfest. Sjöng även på en vigsel ute på en båt på eftermiddagen och har haft en bra dag Nu måste jag sova för jag har repdag hela söndagen.
  • Panzerfaust

Trött, hes och nygift, god morgon!

• Heloise

Fru Panzer inställer sig i tanttråden, kort finns i galleriet

• Cantaton

Yes I did. Men jag vaknade till o från mellan tio o elva, o nu har jag gått upp... Måste fixa med lite noter, dricka en kopp te o typ åka

passionsblomman skrev 2009-07-26 09:33:38 följande:
    Hoppas du fortfarande sover jättegott!
  • TinkerBelle

Hej alla tanter,
    Idag har vi en sån där hemma dag. Ska tvätta städa och försöka ta det lite lugnt emellan allt.

Igår var vi på besök hos makens kusin och en av hans bästa vänner. Vädret var underbart. Solen sken så pass att solskyddskrämen åkte fram. Långpromenad och efter det BBQ till lunch. Många skratt blev det.
    Kusinens fru skall baka "cupcakes" till våran bröllopsmottagning här i England. Hon vissade de små dekoratinerna igår och vilka formar som är beställda. Skulle så gärna vilja baka själv, men blir svårt att hinna eftersom vi kommer hem ifrån Kina dagen innan.

Svärmor har av någon magisk anledning helt plötsligt skärpt till sig nu när hon vet att hon faktiskt är jätte sjuk.
    De senaste två dagarna har hon snällt ätit illamående tabletterna, fått i sig upp mot 2000 kcal och dessutom börjat röra på sig.
    Dem har börjat ge henne en speciell medecin mot smärta relaterad till cancer, dragit ner på mofinen och gett henne en TENS maskin.

Igår på kvällen när vi komm ville hon gå ut i friska luften!

Vi fattar ingenting, men gör allt för att hålla ångan uppe och supportar henne nu när hon faktsikt visar vilja att påverka det hon kan påverka.

Cantaton - vikt är inte kul vare sig man är tjock eller small. Jag är en sån som tro stenhårt att hur man mår inuti visar sig utanpå. Så fortsätt kämpa att få balans i ditt liv i första hand. Lyssna på Blomman!!! *kram*

• passionsblomman
    Panzerfaust skrev 2009-07-26 10:24:11 följande:
    Trött, hes och nygift, god morgon!
    [/citat]
    Heloise skrev 2009-07-26 10:51:21 följande:
    [citat]
    Fru Panzer inställer sig i tanttråden, kort finns i galleriet
    GRATTIS Herr och Fru Panzer!

Guuuuu vad fina ni är!
    Och vilken bukett! Kanonfin! Finare än inspirationsbilden!

Har någon sagt till er förut att ni verkligen har äktenskapstycke utseendemässigt?
    Ni matchar verkligen varndra!
  • passionsblomman

Förfärligt vilken tid det förbaskade underarbetet tar innan man verkligen kan börja MÅLA nån gång!

NU har jag maskerat, spacklat klart och tvättat snickerierna med målartvätt. *otålig*

• Aleta

Heloise och Panzerfaust: GRATTIS!
    Ni är jättefina och som Passionsblomma säger; vilken bukett!

Var det någon som kommenterade blåklinten?
    Vad sa gästerna om vinflaskorna?

Svar på tråden Tantvarning 5