• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Cantaton

Jag gillar naturell eller granatäpple

Soldemor skrev 2009-07-27 09:44:25 följande:
    Låter lite suspekt. Ramlösa skall vara naturell eller kaktus. Fast originalvattnet (dvs i källan) smakar inte heller riktigt som man tänker sig.
  • Soldemor
    Cantaton skrev 2009-07-27 10:07:26 följande:
    Jag gillar naturell eller granatäpple
    Mm, granatäpple är inte dum den heller!
  • Cantaton

Svårt att komma igång... Är lite väl trött efter helgens tre sena kvällar (/nätter/småtimmar...)

• passionsblomman

Detta var baske mig det finaste du skrivit på det här forumet!

Panzerfaust skrev 2009-07-27 09:53:19 följande:
    Passar på att gratta Lillabruden.De bilder som jag lagt upp är de som tagits av vänner, har inte fått några kort av fotografen ännu, ska bli otroligt roligt att få se hur de blev.Nära på allt blev perfekt på Dagen B sånär på en och annan som kanske skulle hoppat över de sista 850 groggarna.Inte annat än att man blir lite rörd när man tänker på alla som ställt upp och på de som bidragit med sin expertis. Toastmadame som jobbar som värdinna, hennes man som är discjockey, föräldrar och alla andra som helt utan förbehåll ställt upp. Det är något av en väckarklocka att få se att man har så fantastiska människor omkring sig.Vi hade en klockrent dag och jag tror det blir svårt att hitta kort jag inte står och flinar som en idiot på, allt för att jag hade världens vackraste brud vid min sida, så barnsligt nöjd.
  • passionsblomman

Lillabruden: det är precis exakt därför som bruden ska vara så lite inblandad i detaljerna på slutet som möjligt. Tänker på dig i limon medan de andra fick ha panik. Hellre det än tvärtom.

Jag har lite svårt att smälta att du klipper av dig ditt fantastiska hår, men det växer ju ut förstås, ifall du saknar det för mycket.

Cantaton: jag vet att du hör mig viska i ditt öra över axeln...
    Dags att skala bort överflödiga saker!

• Panzerfaust

Blomman, tror du det går att hämta missarna omkr. 5:e augusti?

• Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-07-27 10:48:46 följande:
    Cantaton: jag vet att du hör mig viska i ditt öra över axeln...Dags att skala bort överflödiga saker!
    Du är som den där slaven, som alltid stod bakom den romerske kejsaren i triumfvagnen när han mottog sina hyllningar: "Kom ihåg att du är dödlig" - tror att flera av oss behöver höra dina kloka ord viskas i våra öron emellanåt, när vi kör på för hårt!
  • Villemoa

Så vackert Panzer och vilka fina bilder på dig och H!!

By the way, såg på din pres att du pluggar till lärare. Jag är åsså lärare Vilka ämnen tänker du undervisa i?

Panzerfaust skrev 2009-07-27 00:25:15 följande:
    Äsch skit samma gör det publikt ett dygn.www.youtube.com/watch
  • Frulle

..och jag såg dig på familjeliv!! Vi debaterade i samma tråd!

Villemoa skrev 2009-07-27 10:55:08 följande:
    Så vackert Panzer och vilka fina bilder på dig och H!! By the way, såg på din pres att du pluggar till lärare. Jag är åsså lärare Vilka ämnen tänker du undervisa i?
  • Panzerfaust

Jag är klar med religion och historia (A-C) och är antagen till Engelska B den här terminen, jag har egentligen bara korrigeringar på Exarb att göra för att kunna plocka ut examen.

Svar på tråden Tantvarning 5