• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Im yours

Mmmmm ..................... men det gör så ont då hjärtat brister på riktigt.

Vi får vänta, och se. Eller se och vänta.

Det är konstigt, jag fick äntligen tid för KBT nu i augusti, som jag har kämpat för den. Nu undrar jag vilket av traumana jag ska behandla. Att min älskade man är dödssjuk, el händelser som snyltat på min själ i 3 1/2 år.

Hur man än vänder sig har man rumpan bak

Nu ska vi äta middag, tack än en gång för ert stöd!

• dfk

Im yours!
    Jag vill ge dig en stor bamsekram, förstår att du är orolig!
    Men vi finns här alltid för dig!

• Aleta

Im yours här kommer en stor kram från mig med.
    Så hemskt för er båda två.

• Fjällbruttan

Lite att fnissa åt i eländet...

• Cantaton

Hmm, undrar om jag ska vara duktig en timma till = 8h-arbetsdag... eller, nä vänta! Jag tog ju bara en halvtimma lunch. Det har alltså gått 8h om en halvtimma. Då kan jag nog jobba på en halvtimma till

• Fjällbruttan

Hörrududu!!!
    Nu kommer jag snart och hämtar dig och klattar fast dig på en fjälltopp så du lugnar ner dig!!

Cantaton skrev 2009-07-27 16:58:50 följande:
    Hmm, undrar om jag ska vara duktig en timma till = 8h-arbetsdag... eller, nä vänta! Jag tog ju bara en halvtimma lunch. Det har alltså gått 8h om en halvtimma. Då kan jag nog jobba på en halvtimma till
  • Cantaton

Jag har faktiskt inte varit så effektiv idag... Nååågot uttråkad

Fjällbruttan skrev 2009-07-27 17:04:57 följande:
    Hörrududu!!!Nu kommer jag snart och hämtar dig och klattar fast dig på en fjälltopp så du lugnar ner dig!!
  • Frulle

Men fy I´m yours! Va fruktansvärt att gå runt och inte veta!!!

• Troll1

'Kikar in'

Ger I´m yours en stor och varm kram! Åhhh, jag förstår att det är fruktansvärt med all ovisshet. Inte konstigt att ni inte kan vara harmoniska tillsammans hela tiden.

Hur går det för dig, Blomman?

Kram alla!

Svar på tråden Tantvarning 5