• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Frulle

Har du nåt synfel?

Cantaton skrev 2009-07-28 11:31:07 följande:
    Jo, i och för sig. Mina ögon har ingen varit i närheten av
  • Heloise

Hoppas op går bra Mulle, jag skulle oxå vilja göra en ögon op, jag är nästan blind( inte riktigt men ser väldigt dåligt). Skulle vara så skönt att slippa linser och glasögon

• Frulle

Kan säga som så att det är värt varenda krona! Är det ABSLOUT bästa jag nånsin gjort!!

Heloise skrev 2009-07-28 11:34:55 följande:
    Hoppas op går bra Mulle, jag skulle oxå vilja göra en ögon op, jag är nästan blind( inte riktigt men ser väldigt dåligt). Skulle vara så skönt att slippa linser och glasögon
  • passionsblomman

Ha! Det sa en optiker till mig ..."när man är i stort sett blind som du"

Jag är en mycket närsynt tant.

Heloise skrev 2009-07-28 11:34:55 följande:
  • Frulle
    passionsblomman skrev 2009-07-28 11:57:20 följande:
    Ha! Det sa en optiker till mig ..."när man är i stort sett blind som du"Jag är en mycket närsynt tant.
  • Fjällbruttan

Åhh så skönt.. ett hlet gäng halvblinda tanter

Oooom jag nån gång får ärva pengar kanske jag ska samla mod och operera mig, tycker det verkar jätteläskigt, ändå vet jag flera som gjort det med jättebra resultat

Går säkert super i morgon Frulle

Heloise, du kommer att vara en underbar och suverän toastmadam!

I´m yours, hur är det med Lasse?? Nån förbättring? Hoppas!

Här öser regnet ner... som vanligt, så Saga ser på Nalle Phu´s jul på DVD och jag får jullängtan

Tänk Blomman, du ska fira jul i nytt hus, för visst har ni flyttat till jul?

passionsblomman skrev 2009-07-28 11:57:20 följande:
    Ha! Det sa en optiker till mig ..."när man är i stort sett blind som du"Jag är en mycket närsynt tant.
  • Frulle

Det var inte det MINSTA läskigt! Jag låg bara på bordet och sa: WOW!!
    Sen när det var klart, 5 minuter senare satte jag mig upp på bordet och tittade ut och SÅG!!! Helt sjukt.

Fjällbruttan skrev 2009-07-28 12:30:49 följande:
    Åhh så skönt.. ett hlet gäng halvblinda tanter Oooom jag nån gång får ärva pengar kanske jag ska samla mod och operera mig, tycker det verkar jätteläskigt, ändå vet jag flera som gjort det med jättebra resultat Går säkert super i morgon Frulle Heloise, du kommer att vara en underbar och suverän toastmadam! I´m yours, hur är det med Lasse?? Nån förbättring? Hoppas!Här öser regnet ner... som vanligt, så Saga ser på Nalle Phu´s jul på DVD och jag får jullängtanTänk Blomman, du ska fira jul i nytt hus, för visst har ni flyttat till jul?
  • Fjällbruttan

Okej, jag ska göra det, om jag får pengar över nån gång
    är det inte värre kan väl jag med

Frulle skrev 2009-07-28 12:34:07 följande:
    Det var inte det MINSTA läskigt! Jag låg bara på bordet och sa: WOW!!Sen när det var klart, 5 minuter senare satte jag mig upp på bordet och tittade ut och SÅG!!! Helt sjukt.
  • Frulle

Ja! Jag rekomenderar alla.. Helt underbart att slippa glasögon och linser!!

Fjällbruttan skrev 2009-07-28 12:36:00 följande:
    Okej, jag ska göra det, om jag får pengar över nån gång är det inte värre kan väl jag med
Svar på tråden Tantvarning 5