• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Frulle

Hej alla.. Ögon-op gick bra.. Har varit lite groggy men nu är det bättre..

• Aleta

Yeeeessssss!

passionsblomman skrev 2009-07-29 09:37:12 följande:
    Hahahaaaaa! Jag fick just ett mail att mäklarfirman fått in det av säljarna nu påskrivna kontraktet!Det betyder att bara nu besiktningen går bra, så har vi köpt ett HUUUUUUS!!!!
  • Cantaton

Skojar du, efter jag skrev det där somnade jag genast om och vaknade nu! Hade egentligen tänkt träna på gymmet ikväll, men så blir det ju inte.. Istället ska jag ta en promenad till affärn o handla något att laga middag av och sen laga just middag o sen... jag vet inte, sova eller film typ...

passionsblomman skrev 2009-07-29 17:35:00 följande:
    Ytterligare ett sådant där tecken min vän. Lyssna på kroppen! Den ropar! Och den struntar i om DU tycker att du tagit det ovanligt lugnt. Ge dig så mycket utrymmme att vila du någonsin kan.
  • Cantaton

Skönt

Frulle skrev 2009-07-29 18:55:46 följande:
  • Aleta

Vad bra!

• passionsblomman

Härligt att et gick bra Mulle!

Cantaton: sova tror jag!

Hej Aleta!

Usch, jag blev helt yr och svag här nu mitt i all målning. Jag fick lov att pausa. Idag har inte varit en effektiv dag alls. Känner mig nästan lite febrig. Det passar dåligt in isåfall.

• dfk

Hej på er!
    Vilken härlig dag solig och varm, jordgubbar och glass på verandan, mums!
    Igår var vi inne i Stockholm och myste. Fikade på vetekatten och var i Gamla stan, men det var så mycket trängsel så det gick knappt att gå där, så vi gick in i de mysigare gränderna och tittade istället.
    Jag får nästan panik när man ska gå på varandra, hålla reda på handväskan och barnen samtidigt. Man kan ju bli av med både det andra och tredje i folkträngslar.
    Hihi lever upp till min tantstatus när jag har handväskan ihopklämd i armhålan med dragkedjan mot magen och går med varsin unge i handen. Min äldsta skäms och tycker att jag ska skärpa mig.... När barnen börjar skämmas är det illa då?

passion- snart har ni huset i hamn!

• Cantaton

Nja, det blir nog först film o sen sova

passionsblomman skrev 2009-07-29 19:22:41 följande:
    Härligt att et gick bra Mulle!Cantaton: sova tror jag! Hej Aleta!Usch, jag blev helt yr och svag här nu mitt i all målning. Jag fick lov att pausa. Idag har inte varit en effektiv dag alls. Känner mig nästan lite febrig. Det passar dåligt in isåfall.
  • Villemoa

Härligt att höra att det gått bra!!

• Fjällbruttan

Heeeej....

Grattis blomman, skönt med ögat Frulle, kantareller vill jag ha och cantaton, sov!

Jag har haft en sjuuuuk dag!

Vi var till Vilhelmina för att byta nån mojäng på bilen som jag inte kan minnas namnet på...
    Saga var lite rasslig i magen i morse, men hennes mage är ju knepig så vi for i alla fall.................
    Efter en timma bajsade hon så byxor och tröja blev överfulla, förutom blöjan... byta, på med extrakläder...
    En sväng till men utan klädbyte...
    Fick i henne lite välling på em, hon matvägrade innan och så sov hon en stund.
    Mattias hämtar bilen med Saga så jag börjar handla, de kommer till Ica och vi sätter Saga i vagnen och där bajsar hon igen
    så det rinner över ryggen, ner i kundvagnen, över mjöl, nappar, sallad och gud vet allt och stanken var vidrig!

Matias bara stirrar varpå jag ryter gå och hämta papper, NU, det gjorde han...och sen en ny kundvagn, skurade den första med tvättlappar, fick slänga varor och bada Saga i handfatet på toa.. Jag ville hem.....
    Sån tur var såg ingen vad som hänt

Nu vill jag bara sova och glömma mina leder som värker som attan!

Hej igen förresten Diz, kul att du är tillbaka
    Dfk, älskar Gamla Stan, helst när det inte är så mycket turister där, Kåkbrinkens glass MUMS.. och så shoppa underkläder på Gustav Mellbins, det gillar Mattias med

Svar på tråden Tantvarning 5