• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Cantaton

Hihi

Aleta skrev 2009-07-30 10:13:26 följande:
    Inte när man har småbarn i alla fall! Jag skulle kunna somna stående om jag bara fick!
  • Fjällbruttan

Åhh vad jag känner igen det
    Att man kan somna om 34 ggr bara för att barnet tystnar i 2 sek..
    Mattias blev alldeles facinerad av det när vi fick Saga.. hur gör du?? Men tänka sig, idag behärskar han den konsten till fullo Han har tom. slutat höra väckarklockan(till min stooora irritation) och går jag upp med Saga somnar han om !!!
    Det har sldrig hänt i världshistorien förut

Aleta skrev 2009-07-30 10:13:26 följande:
    Inte när man har småbarn i alla fall! Jag skulle kunna somna stående om jag bara fick!
    Heloise, inboxa mig med, så nyfiken

I´m yours, underbart att baka! Ska försöka göra en tårta som är mjölkproteinfri i morgon, Saga´s bästis fyllde 2 igår

Solde, eftersom andra kan köpa hus så måste det ju vara din tur nu eller hur? Rent logiskt alltså!
    Har du kollat om du får gå kursen förresten, vad sa chefen?
    Och vad är ett storhus? Nån länk så man kan få se ett?

Cataton, varför inte vila lite middag?? Kan inte sambon komma med lunch till dig och sen vilar ni middag ihop och myser

Blomman... inte sniffa färg!! Måla den på väggen... i övermorgon! Idag kan du och sonen mysa, ha pic-nic och planera vad som skall ske...även du behöver paus ibland!
    Nu ska jag vräka i mig frukost... tar lite nybakt brööd och sen fyller jag på tekoppen och mumsar i mig lite paj också
    Tack du underbara tant
  • Cantaton

För att jag sitter på ett kontor, precis som han gör Men jag kanske inte stannar hela dagen, utan just åker hem och sover lite middag senare. Lunch går jag ut och äter med de andra på kontoret idag (mest för att jag glömde min matlåda hemma..)

Fjällbruttan skrev 2009-07-30 10:34:10 följande:
    Cataton, varför inte vila lite middag?? Kan inte sambon komma med lunch till dig och sen vilar ni middag ihop och myser
  • Villemoa

Heloise, inboxa mig också om du ändå håller på! Nyfiken här också...

Soldemor, vilken skum mäklare! Hoppas den nya är bättre och att ni snart får flytta!

Här har vi satt igång bebisverkstad igen så vi får se om drygt två veckor om det blir ett plus eller inte...

• Heloise

Ni som ville ha inboxat har fått mail

• Cantaton

Åh, får jag vara lite efter-nyfiken?

Heloise skrev 2009-07-30 11:15:08 följande:
    Ni som ville ha inboxat har fått mail
  • Heloise

Visst inboxar dig

Cantaton skrev 2009-07-30 11:19:56 följande:
    Åh, får jag vara lite efter-nyfiken?
  • Soldemor
    Fjällbruttan skrev 2009-07-30 10:34:10 följande:
    Solde, eftersom andra kan köpa hus så måste det ju vara din tur nu eller hur? Rent logiskt alltså!Har du kollat om du får gå kursen förresten, vad sa chefen?Och vad är ett storhus? Nån länk så man kan få se ett?
    Helt klart borde det vara min tur! Ett storhus är ett med två våningar, till skillnad från vårt på samma område som är på en plan, sådana hus har två el tre rum.

Nu är jag inte jätteduktig på sådant här, men jag försöker med en länk:
    www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/461454

Nya chefen är fortfarande på semester, så jag vet inget om hur det går med kursen än, men jag försöker planera lite som om jag skulle få gå den och är antagen, bl a när det gäller konfirmanderna. Jag vet förhoppningsvis mer när jag kommer tillbaks från semestern (fyra veckor utan dator = 4 tantlösa veckor, huu vad hemskt!)
  • Cantaton

Ja planera som om kursen blir av Ooo godkonfisar. Är lite avis på syrran som åker på läger med sina idag. Jag har ju redan "avklarat" mitt...!

Soldemor skrev 2009-07-30 11:22:10 följande:
    Helt klart borde det vara min tur! Ett storhus är ett med två våningar, till skillnad från vårt på samma område som är på en plan, sådana hus har två el tre rum.Nu är jag inte jätteduktig på sådant här, men jag försöker med en länk:www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/461454Nya chefen är fortfarande på semester, så jag vet inget om hur det går med kursen än, men jag försöker planera lite som om jag skulle få gå den och är antagen, bl a när det gäller konfirmanderna. Jag vet förhoppningsvis mer när jag kommer tillbaks från semestern (fyra veckor utan dator = 4 tantlösa veckor, huu vad hemskt!)
Svar på tråden Tantvarning 5