• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Aleta

Fast ibland så får man en bra anledning. Regnet står som spön i backen, så då kan vi inte klippa gräset i alla fall!

dfk skrev 2009-07-30 18:06:52 följande:
    Aleta håller med dig om att ibland blir man väldigt ineffektiv när man går och skjuter på saker och hittar på andra saker istället.
  • passionsblomman

Ni har så rätt båda två, kloka kvinnor.

Vad piskan anbelangar, så har grannarna häpet frågat min sambo om han fått spader.
    "Nej, jag har fått slut på ursäkter" är hans sanningsenliga svar. Han är värlsdmästare på att skjuta upp allt till ett fjärran "sedan" som oftast aldrig kommer.

Mycket av det vi gör nu har behövts i åratal.
    Men, det är klart, nu finns sporre att något BRA är på väg att hända. Då är det skillnad.

Nu har jag målat andra varvet på halva rummet och mer blir det inte idag. Jag har nämligen lyxat å det fetaste. Jag har köpt Svenska färska KRÄFTOR på ica, en hel HINK och det ska jag ta fram till mig och min son och sörpla och tugga på resten av kvällen snart. Så det så.
  • Cantaton

Åhhh vad gott! Jag vill också ha! Suktade över kräftdisken igår. Men sambon tycker inte om

passionsblomman skrev 2009-07-30 18:46:18 följande:
    Ni har så rätt båda två, kloka kvinnor.Vad piskan anbelangar, så har grannarna häpet frågat min sambo om han fått spader."Nej, jag har fått slut på ursäkter" är hans sanningsenliga svar. Han är värlsdmästare på att skjuta upp allt till ett fjärran "sedan" som oftast aldrig kommer.Mycket av det vi gör nu har behövts i åratal.Men, det är klart, nu finns sporre att något BRA är på väg att hända. Då är det skillnad.Nu har jag målat andra varvet på halva rummet och mer blir det inte idag. Jag har nämligen lyxat å det fetaste. Jag har köpt Svenska färska KRÄFTOR på ica, en hel HINK och det ska jag ta fram till mig och min son och sörpla och tugga på resten av kvällen snart. Så det så.
  • Troll1

Blomman: Åh, jag håller mina tummar (fortfarande)! Nyttigt med kräftor, mkt zink i dem som är bra för babyplaneringen...
    Grattis till kontraktet, så spännande!

• passionsblomman

Skit i sambon! Jag har i alla år köpt egna-till bara MIG och nu vill sonen ha ockåså, så han får nådigast också några stycken. sambon gillar smaken men avskyr pillet.

Jag brukade gå till saluhallen och köpa sådär en fem sex stycken och njuta av i min ensamhet när jag var singel och bodde i stan också.
    Livskvalité och njutning på hög nivå!

Cantaton skrev 2009-07-30 19:07:35 följande:
    Åhhh vad gott! Jag vill också ha! Suktade över kräftdisken igår. Men sambon tycker inte om
  • passionsblomman

Är det? Då kanske jag skulle ätit allihop idag då..men jag måste ha några imorgon också...

Spännande är det minsta man kan säga. Jag är i något sags ingenmansland och fattar verkligen inte att det här är på riktigt. Alls.

Troll1 skrev 2009-07-30 19:43:38 följande:
    Blomman: Åh, jag håller mina tummar (fortfarande)! Nyttigt med kräftor, mkt zink i dem som är bra för babyplaneringen...Grattis till kontraktet, så spännande!
  • Fjällbruttan

Åhh blomman! Nu har du tur att jag inte är där, hade raskt knykt dina kräftor och knatat och gömt mig... du kunde kanske fått några klor

Min man äter kräfto snabbare än jag Men vi äter lika många, här går det åt åtminstone två paket
    Äter man kräftor så äter man och inte massa paj och annat, dt kan jag göra en annan dag
    Vi älskar med andra ord kräftor!

Tänk, nytt hus och så en liten bebis..mys mys msy, håller tummarna så det knakar!

Slut på ursäkter... den var bra

• Cantaton

Jaaaaaaaaaaaa!

Nu har jag varit ute på en timmas promenad med sambon och ett vänpar som gifter sig nästa vecka

passionsblomman skrev 2009-07-30 21:40:51 följande:
    Undrar om det är kräftskiva vi ska ha i Småland alla tanterna??? *sluuuuurp*
Svar på tråden Tantvarning 5