• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Troll1
    Soldemor skrev 2009-08-01 12:10:43 följande:
    I den riktigt södra delen av landet är det jättefint, sol och 20 grader och måttlig vind, precis enl beställning av dagens brudpar, som jag skall viga kl 15!
    Ohhh, är det på väg mot Gbg tro??? B-)
  • Soldemor
    Troll1 skrev 2009-08-01 12:24:36 följande:
    Ohhh, är det på väg mot Gbg tro??? B-)
    Det kan vi väl försöka ordna, efter vigseln!
  • Troll1
    Soldemor skrev 2009-08-01 12:43:45 följande:
    Det kan vi väl försöka ordna, efter vigseln!
    Ok, det tackar jag för! Hoppas på en härlig vigsel...
    Vi ska snart åka till landet (sö om Gbg) och NU skiner solen i allafall. Tyvärr blåser det, men det kan man ju stå ut med.
  • Heloise

Tjoho, nu är mormors 80-års partaj avklarat, mina fötter värker och jag måste tvätta sängkläder till Holländarna som vi ska hämta på Arlanda imorron kl 11:30, sen blir det full fart en till vecka, undra var min semester är?

Men mormor vart firad och maten var god, talen roliga och alla var glada!

Nu ska jag ta igen mig i soffan en sväng,Pner vill powernappa, men man kan ju itne powernappa på kvällen heller!

• passionsblomman

Det här var min tröttaste dag på mycket länge! Inseminarium, lunch med familjen uta på stan och sedan hem. När sambon skjutsade sonen till bästisen för sleepover somande jag och sov bort HELA eftrmiddagen. Jag får uppenbarligen inte målat idag heller. Mañana mañana...

• Troll1

Det blev ingen färd idag till landet. Vi har rykt ihop här hemma så stickor o strån har rykt!
    Stackars lilla Lisa...

• passionsblomman

Åh nej vad jättejobbigt!

Hur är statusen nu då???

Troll1 skrev 2009-08-01 20:31:45 följande:
    Det blev ingen färd idag till landet. Vi har rykt ihop här hemma så stickor o strån har rykt! Stackars lilla Lisa...
  • Villemoa

Blomman, du jobbar för hårt min vän! Det var väl skönt att sova lite för på så sätt får du ju nya krafter!

Troll1; usch vad jobbigt! Har ni löst det?

• passionsblomman

Jag har känt i ett par veckor att jag har ngt på g i kroppen som skulle kunna bryta ut i en gräslig sommarförkylning, å det är nog det som säger ifrån. och så är det bara att konstatera att sådan här stora saker i livet som att bryta upp och flytta från allt man känner till, vidare mot helt okända sammanhang, det är inte något man bar gör. Självklart kommer någon slags reaktion på all spänning, med husaffärer och kontrakt och allt.

Att hålla på och röja så här är såklart ansträngande, men samtidigt blir det lite av terapi också, för man städar sig liksom igenom sin historia på stället och hinner bearbeta många tankar och känslor längs vägen.
    Dessutom så får man ur sig lite av allt somrör sig inom en i ren uttömning av kraft, som att gå på gymmet eller nåt.

Men det var nog bra att jag sov. Hoppas bara jag kan somna inatt ändå, för annars är det jämt så att somnar jag på dagen så kan jag inte sova på natten sedan.

Villemoa skrev 2009-08-01 20:55:44 följande:
    Blomman, du jobbar för hårt min vän! Det var väl skönt att sova lite för på så sätt får du ju nya krafter! Troll1; usch vad jobbigt! Har ni löst det?
  • Im yours

Men hallå, då passar det ju bra att jag har massor av rosé att bjuda på. Ja, det finns alkoholfritt oxå om någon undrar.

Vad tråkigt att ni inte kom iväg till landet, m kanske bäst att rensa luften innan. ♥

Vad duktig hon är, tjejen som sjöng Islands bidrag i eurovision. Hon var med på sommarkrysset, min smula och hennes pojkvän är på Grönan. Så jag har tokvinkat åt tvskärmen till

Svar på tråden Tantvarning 5