• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Fjällbruttan

Fast gubben blir nog ledsen... han tycker jag är sexig i glasögon
    Går ju bra att ha när det är molningt... men annars blir det antingen så att man sknar vindrutetorkare på dem eller kisar för att det är för ljust.. dessutom kasar de ner på min obefintliga näsa så jag blänger över skalmarna för att jag inte ser...= SURTANT!! Usch usch...

Frulle skrev 2009-07-28 12:50:11 följande:
    Ja! Jag rekomenderar alla.. Helt underbart att slippa glasögon och linser!!
  • Villemoa

Heloise; vad roligt att bli tillfrågad! Det kommer gå så bra så!

Mulle; lycka till imorgon, det kommer gå så bra så fast det visste du ju redan
    Tur jag inte har några fel på ögonen för jag vet inte om jag skulle våga operera mig

• Cantaton

Oj vad kalas det är!

17:e firade vi syrran som fyllde 20
    20:e firade vi sambons bror som fyllde 21
    25:e firade vi moster 40 år + bröllop samt mormor 65 år
    26:e firade vi styvbrorsan som fyllde 20
    och idag ska vi fira en kusin som fyllt år

Nästa vecka fyller både min gudson o hans pappa år, kan ju gissa att det blir nåt då. Åtminstone lär ju jag åka dit o fira. Har ju köpt present för längesen o så gifter sig en kompis nästa vecka. Så maaaassa kalas

• Frulle

Jag är så ARG!!! Vi fick världens FITTvärdering av lägenheten!! Ghaaa!! Och så måste vi betala 1900:- för den sketna värderingen!

• passionsblomman

Ojsan. Vad sa de då???
    Frulle skrev 2009-07-28 17:43:34 följande:
    Jag är så ARG!!! Vi fick världens FITTvärdering av lägenheten!! Ghaaa!! Och så måste vi betala 1900:- för den sketna värderingen!
  • Fjällbruttan

Ehh... hur stor är den, vart ligger den och hur mycket vill ni ha??

• Frulle

3:a på 81 kvm. Ligger i centrala solna.. Visserligen i Hagalund, men inte i Blåkulla. Avgiften är på 4200 men då ingår all el i den!

Ja vi hade iaf hoppats på en värdering på 1,7.

Fjällbruttan skrev 2009-07-28 17:58:15 följande:
    Ehh... hur stor är den, vart ligger den och hur mycket vill ni ha??
  • Fjällbruttan

Finns det nåt som ni kan fixa till på den utan för stora kostnader som kan höja priset på den?
    Typ lite målning?

Svar på tråden Tantvarning 5