• Svar på tråden Tantvarning 5
  • TinkerBelle

Har nu roat mig med att läsa det finstilta i vår hemförsäkring...
    Hade helt glömt bort att jag betalar extra reseförsäkring utöver den som ingår i hemförsäkringen.
    Måste varit klok vid något tillfälle i mitt tidigare liv.
    Ska ringa och dubbelkolla imorgon med dem dock vad som gäller utifall att man insjuknar i "svininfluensan". Ska ju sitta på ett plan i 10 timmar med folk från England.
    Här sprider sig det där jäkla viruset som en löp eld efter som dem är så förbannat ointelligenta och fattar inte att stanna hemma när dem är sjuka!

Makens släkt tycker jag är rubbad som avstår från familjemiddagar och sammankomster när barnen är sjuka.
    När äldsta sonen för 1.5 halvt år sen hade halsfluss och blev nerbäddad med strikta order om att inte komma ner till oss andra undrade svärmor om det var nödvändigt att behandla honom som om han hade spetälska.
    Ehh - nä, men jag vill inte vara orsaken till att alla småbarnen i familjen insjuknar i halsfluss lagom till jul...

• Aleta

Bravo! DU är en hejare på att sy!

Fjällbruttan skrev 2009-07-26 13:26:35 följande:
    och nu tänker jag skryta så håll i er!!JAG har sytt tjejernas klänningar, Mattias väst och slips och min sjal... hade även en bolero men det var så varmt att jag skippade den, så jag blir så glad när nii tyckte färgerna var fina, det tycker jag med
  • Soldemor
    Heloise skrev 2009-07-26 10:51:21 följande:
    Fru Panzer inställer sig i tanttråden, kort finns i galleriet
    Vad fina ni är och vilken urtjusig klänning! Och så en liten fråga, är det du på tidningsbilden du har i galleriet? Det liknar dig om man jämför med bröllopsbilderna. I så fall, varför har du inte sagt att du är fotomodell? (ja, helt seriös!)
  • Soldemor

Blomman: Såg dina inlägg i "borgerlig vigselförrättare med kors"-debatten och kan inte annat än att till fullo hålla med dig!

• lillabruden

nu är det gjort!

kika på lite bilder
    www.bemerholt.com/

det kunde inte ha blivit en bättre dag, allt blev precis som jag ville (om vi bara räknar det viktigaste -känslor och kärlek och sånt Detaljer blev sådär )

• Soldemor
    lillabruden skrev 2009-07-26 16:57:07 följande:
    nu är det gjort! kika på lite bilderwww.bemerholt.com/det kunde inte ha blivit en bättre dag, allt blev precis som jag ville (om vi bara räknar det viktigaste -känslor och kärlek och sånt Detaljer blev sådär )
    Så vackra bilder, den där där ni står mitt i bland det gröna, så vackert! Hade jag varit ledig hade jag stått och smygtittat bakom ett träd på er vigsel!
  • Soldemor

Jag är inte bara pappershamster, jag är wordfilshamster också!
    *städa, städa, städa*

• Fjällbruttan

Ni var ju kalasfina!! Så snygg du är!!WOW!
    Fantastisk frisyr, så nyfikne, är allt ditt eget hår??
    Vilken tr att det blev perfekt med känslor...men ytterligare en nyfiken fråga, vad var det som inte vart riktigt bra??
    Ni såg då strålande ut båda två

Kram

• Aleta

Grattis! Vilka fina bilder!
    Wow!

lillabruden skrev 2009-07-26 16:57:07 följande:
    nu är det gjort! kika på lite bilderwww.bemerholt.com/det kunde inte ha blivit en bättre dag, allt blev precis som jag ville (om vi bara räknar det viktigaste -känslor och kärlek och sånt Detaljer blev sådär )
  • Aleta

Ja, ni var fina menar jag också förstås, blev lite tagen av sagobilderna.

Aleta skrev 2009-07-26 18:43:34 följande:
    Grattis! Vilka fina bilder! Wow!
Svar på tråden Tantvarning 5