• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Im yours

Jag säger det igen, och igen. Så jättefina brudpar!!!!! Jättemånga grattis kommer härifrån!!!

Du fjällbruttan, vad jättehändig du är. Och sams med både symaskin, och ugn

• Villemoa

GRATTIS lillabruden!! Såå fina ni var

Fjällbruden: jag gillar också den gröna färgen och vad DUKTIG du är på att sy!!

lillabruden skrev 2009-07-26 16:57:07 följande:
    nu är det gjort! kika på lite bilderwww.bemerholt.com/det kunde inte ha blivit en bättre dag, allt blev precis som jag ville (om vi bara räknar det viktigaste -känslor och kärlek och sånt Detaljer blev sådär )
  • Frulle

Va FINA ni var! Sötnos!! Och GRATTIS!!!

• Panzerfaust

Tack för alla gratulationer!

• Heloise

Grattis Fru lillabruden, var så otroligt fina, älskar bilerna!!

Tack för alla snälla ord, måste erkänna att jag själv inte direkt är nöjd med hur jag ser ut på bilderna( ser miss piggy med en badtunna på magen och madame kluck hals) MEN det gör inget för vår bröllopsdag var perfekt. Helt otroligt underbar, varenda liten grej klaffade, tom uppehåll 1 timme före vigseln så vi kunde ta kort utomhus och 1 timme efter vigseln så vi kunde mingla och dricka fördrink ute. När vi satte oss ner för förrätten så small det till och regnet vräkte ner och åskan dundrade.

Vi fick fantastiska tal, helt otroliga. Min bästa vän H höll ett tal som var så sagolikt att inte ett öga var torrt.
    Det bästa med att bli man och fru var festen, att dela allt med alla nära och kära. De man älskar mest. Jag har aldrig känt mig så älskad och uppskattad som igår, det var som om Panzwer och jag var omslutna av en varm kärleksbubbla. Maten var helt perfekt och det var värt varenda minut av ångest och hårt slit.

Nu ska jag gå och hänga med min MAN lite!

• dfk

Åh! Heloise och panzer. Stort grattis nu är ni gifta!
    Lillabruden nu är du fruuu! Grattis! Men du måste ju berätta lite mer om er stora dag!

Fjällbruttan- så det är inte bara tårtor du bakar, du syr också!

passion- vad du sliter!

• passionsblomman

Ååååh lillabrud vad underbara bilder!
    GRATTIS lillafrun!

Så fina brudpar det är i tråden idag! Jag smäller AV!

Själv har jag målarfärg över hela mig och redigt ont i höger axel, men NU är iallafall hallen färdigmålad, två varv både väggar och tak och snickerier.

Synd att det är det minsta rummet och att allt det andra därmed är kvar...

• Frulle

Grattis!! Neeej ni var sååå fina! Såg ingen miss piggy! Sluta va dum!!!!

Heloise skrev 2009-07-26 20:03:04 följande:
    Grattis Fru lillabruden, var så otroligt fina, älskar bilerna!!Tack för alla snälla ord, måste erkänna att jag själv inte direkt är nöjd med hur jag ser ut på bilderna( ser miss piggy med en badtunna på magen och madame kluck hals) MEN det gör inget för vår bröllopsdag var perfekt. Helt otroligt underbar, varenda liten grej klaffade, tom uppehåll 1 timme före vigseln så vi kunde ta kort utomhus och 1 timme efter vigseln så vi kunde mingla och dricka fördrink ute. När vi satte oss ner för förrätten så small det till och regnet vräkte ner och åskan dundrade.Vi fick fantastiska tal, helt otroliga. Min bästa vän H höll ett tal som var så sagolikt att inte ett öga var torrt.Det bästa med att bli man och fru var festen, att dela allt med alla nära och kära. De man älskar mest. Jag har aldrig känt mig så älskad och uppskattad som igår, det var som om Panzwer och jag var omslutna av en varm kärleksbubbla. Maten var helt perfekt och det var värt varenda minut av ångest och hårt slit.Nu ska jag gå och hänga med min MAN lite!
  • Daa

GRATTIS, lillabruden. Ni ser underbara ut på bilderna.

*smäller av tillsammans med Blomman för de finfina brudparen*

• Panzerfaust

Vår bröllopsdans är nu upplagd på youtube som privat, skicka ett meddelande till mig på youtube med ert namn på bt samt namn på youtube så gör jag filmen möjlig att se för er.

Go'Natt, dags för lite välbehövlig vila.

Mitt användarnamn på youtube är pessneg.

Svar på tråden Tantvarning 5