• Svar på tråden Någon som söker make?
  • Fairytail

Gu så häftigt! Vågat men häftigt!

• Yesh I do

Oj jäklar! Vilken grej!

• feministbrud

Urk och blä! "Du får min vigselring och mitt efternamn." Vad fan heter du då? Jag kanske inte vill heta det.

Och klänningen var ju så anskrämligt ful att ingen någonsin borde vilja klä sig i en sådan.

• Yesh I do

"Du vill dela efternamn. Gifta par med olika efternamn eller dubbelnamn känns som om dom inte riktigt tar detta på allvar."

Akademikermannen vet då vad som är centralt i ett äktenskap :-O

Feministbrud; han kanske kör med type-casting? Den som gillar satinchocken kanske är en dam i hans smak?

• Humlan66
    feministbrud skrev 2009-07-10 15:54:59 följande:
    Urk och blä! "Du får min vigselring och mitt efternamn." Vad fan heter du då? Jag kanske inte vill heta det.Och klänningen var ju så anskrämligt ful att ingen någonsin borde vilja klä sig i en sådan.
    LOL ja inte va den vacker
  • feministbrud

Haha, det kan nog stämma! Jag håller med om att citatert var bland de osmakligaste. Jag vill inte heta Ericson med jag är icke desto mindre gift med herr Ericson och är väldigt seriös med det. Sådäså

Yesh I do skrev 2009-07-10 16:03:30 följande:

"Du vill dela efternamn. Gifta par med olika efternamn eller dubbelnamn känns som om dom inte riktigt tar detta på allvar."Akademikermannen vet då vad som är centralt i ett äktenskap :-OFeministbrud; han kanske kör med type-casting? Den som gillar satinchocken kanske är en dam i hans smak?
  • Picnick i det gröna

Skitcoolt!
    Inget jag hade vågat ge mig i på, men en blogg jag definitivt kommer att följa. Får han sin brud?

Bloggdokusåpa! Wiie!^^

• KatjaB

Känns ju lite "Torsk på Tallin"
    Visst kan det vara svårt att träffa den rätte, och inget fel i nätdejting. Men en klänning uppsydd, datum spikat, hans efternamn o hans val av boende.. Är inte det där saker som man vill bestämma och drömma om ihop?
    Om inte kan han väl bara beställa hem en katalogbrud från Thailand

• Maalina

Inte så lite sjukt... Han verkar ha hela äktenskapet planerat, från efternamn till sexliv... Creepy..

Svar på tråden Någon som söker make?