![Boomtown](/bundles/flmuser/images/ingenbild_th_bt.gif)
-
Oh, spännande, bara en vecka kvar. Allt klaffat och klart? Inte kul att bli en bridezilla men jag tror att det är ganska oundvikligt att bli förr eller senare när nervositet och stress kommer över en,JochD4ever skrev 2009-07-25 15:12:31 följande:Nu är det bara 1vecka kvar!!!Jag trodde ALDRIG att jag skulle bli en bridezillas men det är jag nog. Min blivande stormade just ut genom ytterdörren och smällde igen den efter sig... och han brukar aldrig bli arg.Tur att det är över snart=)
-
Är det någon som har bilder på dukning? Jag behöver lite inspiration.
Herregud vad nervös man blir när man hör er andra. Jag är ju sist ut här. Jag kommer nog att få psykbryt innan den stora dagen. Min kille tycker att det går bra att vänta i det oändliga att köpa kostym. Det är rea nu, men det kommer igen säger han. Grrr. Och han är av större size så det är inte bara att plocka åt sig i sortimentet. Men nu tänker jag inte tjata mer. Men det är tråkigt att dra på saker in i det sista.
Då är det ett gäng som tar tag i saken på lördag då! Spännande. -
Tack! Ska genast kolla.SaraPayam skrev 2009-07-26 10:51:32 följande:Du kan ju kolla lite här www.projectwedding.com/photo/browse
-
Ett minne för livet! Gud vad roligt för dig. Kul att du verkligen blev så överaskad. Det är så det helst ska va tycker jag.Hubba skrev 2009-07-26 12:17:48 följande:Jag är sååå fantastiskt lycklig idag!!! Blev hippad igår...De tog min blivande vid halv åtta på morgonen och under tiden alla karlarna står på vår veranda så fick jag ett mess från min bästa väninna där det står 'har du lust att träffas och fika idag nu när gubbarna är borta så kan barnen få leka.' Självklart tänkte jag för det är inget ovanligt... och när klockan har gått ett par timmar från det att de tog gubben så hade jag helt kopplat bort att det kunde vara min tur samma dag... för de hippor och svensexor vi har haft innan så har vi alltid plockat båda med max en halvtimmas mellanrum... så när klockan var 10 och hon och barnen skulle komma så höll jag på att stryka tvätt. Då knackade det på dörren och Tim (vår 4-åring) sprang och öppnade... och utanför stod 15 av mina nära och kära... så jag började gråta för jag hade ju helt släppt att det kunde bli då... de hade med sig lunch och fika och klädde mig i cchockrosa... alla hade med sig en present var som jag skulle gissa vem den kom ifrån... inte helt enkelt.... sedan åkte vi till en studio och spelade in två låtar... så kul!!! jag har sjungt i studio innan fast då har det varit med kör eller band... kanonkul att få göra det själv... fick till och med lämna mitt nummer till studion... hihi... sedan bar det av till en Powerstrip klass... det lustiga är att hon som höll i passet var en tjej som jag dansade ihop med när vi var mellan 7-12 år... sedan underbar middag på grekisk restaurang... fick sjunga på Avenyn för att få ihop lite pengar till drinkar... avslutade kvällen på Hard Rock där jag fick stå i baren och sjunga... Jag hade inte kunnat önska mig en bättre dag... mina vänner känner verkligen mig och hade enbart planerat sådant som jag älskar... Jag är såååå fantastiskt lycklig!!!!!
-
Hur gör ni med bröllopsresan? Åker ni direkt efter bröllopet eller väntar ni? Vart ska ni?
Vi väntar ett år och förhoppningsvis sticker vi till Skottland. Lite tråkigt dock att behöva börja arbeta direkt efter bröllopet. -
Wow, inga dåliga resor. Kul!
-
åh herregud vilka kostnader!!Lakritsbåten skrev 2009-07-26 21:44:22 följande:Vi tror det kommer att handla om en 65-75 tkr för resan när allt väl är bokat. Vi har en del hotellnätter kvar och bilhyra med mera. Då är mat och andra liknande kostnader ej medräknat för den tid vi inte är på båten (där är det all inclusive)Vi har inte någon särskilt lyxig hytt och sjyssta mellanklass hotell på det vi bokat.
-
Lycka till alla brudpar 1 augusti!
-
Blir inte du nervös av att han åker iväg på svensexa? Jag blir nervös av att bara höra det. Dagen D närmar sig !! hihi090829 skrev 2009-08-01 08:39:32 följande:Nu har karln åkt i väg på jobb till något han tror är en vattenläcka. Sanningen är den att hans vänner står och väntar på honom och det är dags för svensexa. Han har påpekat några gånger att han tror att det är svensexa på G men jag försäkrade honom om att den minsann är nästa eller helgen därpå för vi har minsann massa saker att göra idag. Vi ska båda på kalas och middag ;) Kalset får jag gå på själv medans middagen var ju bara en fejk haha. Han var dessutom och drack öl med min bror igår så han är inte så jättepigg heller.. Moahaha skadeglädje. En filmkväll hemma hade nog varit bättre om han får bestämma idag men igår passade det minsann inte *muttrar* =)
Har du möhippan framför dig? -
GRATTIS SaraPayam !!!
Ser fram emot din berättelse om er stora dag. Ni var jättefina!