Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Idag vaknade jag av magont. Jag är grymt stressad. När jag läser era inlägg (med stort intresse) så börjar jag känna att det närmar sig för oss med stormsteg. Lite för snabbt.
Idag vaknade jag av magont. Jag är grymt stressad. När jag läser era inlägg (med stort intresse) så börjar jag känna att det närmar sig för oss med stormsteg. Lite för snabbt.
Vi ska inte ha snittar. Vi äter ju strax efter.
Jag måste ha med mig läppstift, näsdukar och extra kläder till barnen om det händer någon olycka. Annars så kommer dom att ramla i sjön eller spilla hela mat tallriken över sig.
Annars vet jag inte
Idag är det bara 16 dagar kvar för oss. Vi är supernervösa. Men idag så ska vi dra iväg till Astrid Lindgrens värld med barnen. En paus från all bröllopsplanering.
Någon som har sin stora dag imorgon??
Jag är också kvar. Vi gifter oss den 30. Jag ska köpa lite mer grejer till dukningen, göra festprogram. Testa kläderna på barnen och hämta pärlhalsband som har blivit omträtt. Sen ska ju givetvis all mat handlas och en del provlagas. Vi är supernervösa och stressade, fast vi har det mesta under kontroll.
11 dagar kvar för oss nu. Jag är både nervös och likgiltig samtidigt. Jag är rädd att morsan ballar ur på något sätt. Tänk om morsan och farsan börjar bråka på festen (de är skilda). Farsan ska vara toastmaster och kommer ju att styra upp festen. Morsan tycker att hans enda uppgift är att visa gästerna toaletterna och att sitta långt borta från honnörsbordet. Hon kommer kanske hålla ett pinsamt tal som farsan kanske avbryter för att hon inte har anmält det till honom. Ryser. Jag vill kunna längta till den stora dagen men jag går mest runt och är övertrött och hittar på en massa mardröms scenarion i huvudet.
Jag tycker hemskt synd om er som inte har hittat barnvakt än. Det måste kännas hemskt stressande. Hittar ni inte någon i er närhet?
Åsa Erika skrev 2009-08-19 14:02:19 följande: