Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
MW 090829 skrev 2009-07-24 14:02:33 följande:
Om inte annat så för att alla förväntar sig tvärtom...det är jag i ett nötskal - Motströmskärringen!
MW 090829 skrev 2009-07-24 14:02:33 följande:
VI ska ha bordsplaceringen tillsammans med gästpresentationen på mittuppslaget.
En annan idé är att ha historien om hur ni träffades, tillsammans med lite roliga bilder på er två tillsammans.
Eller en presentation av er båda, en på var sida, med bild från lekis och lite rolig info om vad ni tyckte om när ni var små, vad ni ville bli när ni blev stora, om ni hade några roliga citat eller händelser från förr... (intervjua era föräldrar om ni har tid)
Eller flera bilder, i kronologisk ordning fram tills ni träffades; skolfoton och andra roliga bilder på var o en - och till sist en bra bild på er två tillsammans..
Vassego´!!
Jag stämmer in i kören: Lycka till att 1:a augusti-brudar!!
...och håller med MilosMamma... Jag vill höra allt nästa vecka!
Jag ska hem till min mamma idag. Hon har varit barnvakt i natt, för att prova på innan bröllopsnatten (det är första gången som min lill-tjej sover borta från både mamma o pappa...men det har gått jättebra!!) och nu när de rövat bort min kille ville jag ha sällskap. Han kommer inte hem förrän imorgon em, de ska till High Chaparrall. Yihaaaa....
Grattis alla fruar!
SaraPayam; det såg alldeles underbart ut när ni gick ut, nerför trappan... vad fina ni var!! Och vilket väder ni fick! Jag hoppas på detsamma...
Mois81; Jättefin klänning!! Grattis!
20090801; Värsta prinsessan! Och vilken söt kyrka ni gifte er i!!
Här känns det som om vi har noll koll på läget. Att-göra-listan växer istället för att krympa eftersom att vi kommer på nya saker som vi borde fixa...
Jag kommer inte att ha med mycket alls i min lilla väska. Vi ska ju ha middag o fest hemma i trädgården så allt finns ju redan där...
Mamma var här idag och fixade naglarna på mig. Läckert knallröda!
Det var då själva... Jag skrev värsta inlägget och beskrev vår super-roliga dag... och så tog jag för lång tid på mig så jag blev utloggad under tiden... och allt försvann...
Ja, ja... ni får nöja er med just det; Det var super-roligt!!
Milos mamma: Vilken dag skulle NT publicera artikeln?!
Jag hittade en annan gammal tråd här på BT där någon skrev att en del papper kom automatiskt, men att man var tvungen att fixa VISA-kortet och körkortet själv. Namnändringen meddelades till banken, men nytt kort skulle man (då!) be om. Jag har för mig att de skrev att de fick papper från Vägverket, men jag har svårt att tro att det kommer ett nytt körkort per automatik. Det ska ju tas nya kort och du ska ha med din namnteckning.