• janos

Äntligen fredag del 18

Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

Tråd nr 1-17= 28549 inlägg

• Svar på tråden Äntligen fredag del 18
  • mammacatta

*grabbar tag i CM och skuttar med*

• janos

Idag har jag varit till mvc. Värderna är helt okej, men den blivande mamman håller på att kollapsa psykiskt. Jag ska få träffa läkare om 45 min, som förhoppningsvis sjukskriver mig.
    Det tar på krafterna att vara gravid, vara illamående och kräkas varje dag, samtidigt som man ska räcka till på jobbet, hemma och vara mamma och fru. *pjuuuu*

• mammacatta

Det är en bra början! Ta den, blir du inte bättre kommer du ju inte att tvingas tillbaka till jobbet.
    *kram*
    Må bättre!

janos skrev 2009-09-29 22:37:36 följande:
    Jag blev sjukskriven två veckor till att börja med......
  • anne på grönkulla

Stackars janos. Här skulle jag gå på kvällsevenemang, men är för hängig o hostig för att riktigt orka, så jag bäddar ner mig här hemma.

• Gable

Raringar!

Kan skvallra från FB att Rystall har fått en bebis, tror inte att hon tar illa upp om jag berättar det för dig.

Ledsen att jag inte har skrivit mycket, men det är rörigt mellan mig o husbandet just nu. Det är dock på bättringsvägen.

Hur är det med dig Janos, blir lite orolig för dig!!

Kram på er!!!

• anne på grönkulla

*kramar till alla som behöver det*

Gable, hur är det fatt? Grattat Rystall till bebisen på fb, faktiskt.

Här har jag sökt ett nytt jobb, lite crazy såhär på fredan, men jag kanske ska bli nåt annat när jag blir stor? Jag ska ju ändå flytta hem nästa år.

• mammacatta

*svimmar*
    Fan va kul!
    Tanken svindlar, tänk om du skulle jobba åt någon annan än du gör nu!
    anne på grönkulla skrev 2009-10-02 11:39:53 följande:

*kramar till alla som behöver det*Gable, hur är det fatt? Grattat Rystall till bebisen på fb, faktiskt. Här har jag sökt ett nytt jobb, lite crazy såhär på fredan, men jag kanske ska bli nåt annat när jag blir stor? Jag ska ju ändå flytta hem nästa år.
  • mammacatta

Det bara haglar nyheter, av alla sorter.
    En bäbis säger du? Säg åt henne att masa sig hit så vi får grattinera! Läser du detta R: grattis! *trumpetfanfar*

Gable: *kram* Du ordnar nog det så det blir bra, du har bra omdöme. *kram igen*

Gable skrev 2009-10-02 11:25:23 följande:
    Raringar!Kan skvallra från FB att Rystall har fått en bebis, tror inte att hon tar illa upp om jag berättar det för dig.Ledsen att jag inte har skrivit mycket, men det är rörigt mellan mig o husbandet just nu. Det är dock på bättringsvägen.Hur är det med dig Janos, blir lite orolig för dig!!Kram på er!!!
Svar på tråden Äntligen fredag del 18