• Goldi

Respektlöst mot mig av svensexa gänget.

Vill veta vad ni tycker. I lördes hade min m2b sin svensexa och jag fick reda att han skulle ha på sig en tröja där det stod SISTA CHANSEN FÖR 6 ocg vårt datum där bak, han skulle ha det senare på kvällen då de skulle ut..

En nära kompis "råkade" försäga sig om det och när jag fick reda på det då blev jag fruktansvärt förbannad, väldigt ledsen och jag kännde att det var fruktansvärt respektlöst mot mig. Med andra ord reagerade jag väldigt starkt. Och nu efter har jag skuldkännslor och jag skämms.

Mina kompisar tycker att jag överreagerade men ärligt vad är det för budskap män sänder med den texten...

Nu tror alla jag jag är sjukt svartsjuk osv...Känns jätte jobbigt.

• Svar på tråden Respektlöst mot mig av svensexa gänget.
  • Tindragull

Hihi...!

Svanboet skrev 2009-07-16 09:27:43 följande:
    Gulle du! Tänkte inte ens så långt
  • Tindragull

De flesta svensexor är väl korkade och omogna?
    Det hör ju liksom till...

Birana skrev 2009-07-16 17:46:09 följande:
    Jag hade reagerat likadant! Jag är varken svartsjuk eller osäker jag tycker bara att tanken är korkad och omogen. Däremot så kan du ju inte göra något åt att hans kompisar är barnsliga fantasilösa idioter.
  • Tindragull

Undrar jag också... En svensexa eller möhippa ska ju vara omogen och hysteriskt rolig. Inte mogen och allvarlig.
    Vill man vara mogen och allvarlig annars är det en annanh femma, men på svensexa och möhippa hör det inte hemma...

Hofsan skrev 2009-07-16 18:16:13 följande:
    Varför måste allt vara så himla moget o allvarligt alltid??
  • Panzerfaust
    Tindragull skrev 2009-07-18 10:24:06 följande:
    De flesta svensexor är väl korkade och omogna? Det hör ju liksom till...
    Precis som möhippor, skillnaden är att "vi" inte bryr oss medan visa delar av den kvinnliga delen av befolkningen går i taket för lite allt möjligt.
  • Tindragull

Absolut är möhippor också korkade och omogna! Det är ju det som är det roliga tycker jag!

Så trist med folk som går i taket för ingenting...

Panzerfaust skrev 2009-07-18 10:27:07 följande:
    Precis som möhippor, skillnaden är att "vi" inte bryr oss medan visa delar av den kvinnliga delen av befolkningen går i taket för lite allt möjligt.
  • Lövings

Håller fullständigt med.

Lite humor i denna värld måste man ha.
    Gud va tråkigt annars, allra minst för deras skull.

Tindragull skrev 2009-07-18 11:13:34 följande:
    Så trist med folk som går i taket för ingenting...
  • chenda86

Haha, jag tyckte faktiskt att det var en ganska kul text, det ligger ju inget som helst allvar i det. Det ska vara spexigt å sexigt :)

• Tindragull

Kompisens blivande man drogs ut på sin svensexa förra helgen och han fick en t-shirt med ett brudpar och texten "game over"
    Både hon och jag skrattade på oss när vi såg den... :)

• Goldi

Amen ärligt, varför ska man skämma ut sig visstt kan man ha roligt men på vems bekostnad. jag kanske är löjlig och allvig som reagerade så och jah är inte ett dugg osäker på mig eller min m2b. Jag tyckte bara att det var fruktansvärt respektlöst och det är ingen humor som jag uppskattar.

• Sister of the Night

Den där s.k. humorn ger jag inte mycket för. Det är ungefär lika löjligt som caketoppervarianten med en brud som håller fast sin rymmande man. Eller "Hjälp!" under skosulorna. Uppenbarligen roar det somliga enormt men jag ser inte riktigt det skojiga i att anspela på att det nog var en ganska kass idé att gifta sig.

• Spetan

På min sambos tröja stod det Game over...............
    + att dom rakde ett stort brett spår från pannan och över hela huvudet.
    Han har aldrig varit helrakad men nu är han det.
    Sur först men han är skit snygg...
    Tycker ifs att dom gicke lite för långt.

• Maalina

Jag förstår att du blev arg, det skulle jag också ha blivit! Så oerhört tanklöst och respektlöst! Förstår din m2b hur du känner eller tycker han att du överreagerar?

• Cuthalion

J D skrev 2009-07-17 17:37:55 följande:

Jag säger bara 7% till Piratpartiet i EU-valet (som faktiskt är viktigare än riksdagsvalet idag)- jösses...
    Fast är man mer blå än röd har man i EU-valet "råd" att rösta på något för att göra en markering. I riksdagsvalet är alla blå röster viktiga för att, om man vill det, hålla kvar blått vid makten .

Ang TS så tycker jag inte skämtet var speciellt roligt eller originellt (såvida meningen inte var den Tindragull nämnde men det har jag svårt att tro ).
  • livet är bra fint ändå

Nej jag förstår faktiskt inte heller det roliga i det där, och jag är annars en ganska rolig människa men det där var helt enkelt inte roligt!! Skulle också blivit förbannad ;)

Svar på tråden Respektlöst mot mig av svensexa gänget.