• sockersmulan

Brudar i Skåne!

Såg att vår tråd blivit avstängd, så jag startar en ny! Hoppas nya som gamla hittar hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-17 15:58
    Här kommer den utlovade listan på när vi som hänger i den här tråden gifter oss!

oktober
    10/10-09 toastmastermarie - ystad

november

december

2010

januari

februari

mars

april
    Nicossambo 17/4 Helsingborg

maj

juni

juli
    Kullaberg 10/7 - Brunnby / Mölle
    Tokisen 10/7 Tomelilla
    sockersmulan 17/7
    Fansanb 17/7
    Juli100724 24/7 Ängelholm

augusti
    Sundance 14/8
    Linaz 14/8 Malmö
    jelicka 14/8 Helsingborg
    PlusBrud 21/8 Ystad
    Miss Giggle: 28/8- Glostorp

september

oktober

november

december
    Uttan 4/12 Karlsborg

• Svar på tråden Brudar i Skåne!
  • kullaberg

september

oktober

november

december

2010

januari

februari

mars

april
    maj

juni

juli
    sockersmulan 17/7
    Fansanb 17/7

augusti
    Sundance 14/8
    Linaz 14/8 Malmö
    PlusBrud 21/8 Ystad

september

oktober

november

december

• Miss Giggle

september

oktober

november

december

2010

januari

februari

mars

april
    maj

juni

juli
    sockersmulan 17/7
    Fansanb 17/7

augusti
    Sundance 14/8
    Linaz 14/8 Malmö
    PlusBrud 21/8 Ystad
    september

oktober

november

december

• Miss Giggle

fatta så nöjd jag är! Har letat korsett till klänningen i några veckor nu, billigaste jag hittade köps i Halmstad för 1200 kr.
    SÅ tipsade en kompis mig om tradera, där hittade jag ett företag som lagt ut en massa vita korsetter till budgivnign och jag klickade hem en föe 180 kr!!!!
    Nu är det ju bara till att hoppas att den passar!

• jelicka

september

oktober

november

december

2010

januari

februari

mars

april
    maj

juni

juli
    sockersmulan 17/7
    Fansanb 17/7

augusti
    Sundance 14/8
    Linaz 14/8 Malmö
    jelicka 14/8 Helsingborg
    PlusBrud 21/8 Ystad
    september

oktober

november

december

• kullaberg

Miss Giggle skrev 2009-08-11 09:08:13 följande:

fatta så nöjd jag är! Har letat korsett till klänningen i några veckor nu, billigaste jag hittade köps i Halmstad för 1200 kr. SÅ tipsade en kompis mig om tradera, där hittade jag ett företag som lagt ut en massa vita korsetter till budgivnign och jag klickade hem en föe 180 kr!!!!Nu är det ju bara till att hoppas att den passar!
    Grattis! Så härligt!!! Förstår att du är nöjd!!
  • Sundance

Jag kom på en superkul grej igår. Tanken är ju att först ska min m2b och hans 4 marskalker komma gående över slottsbacken i sina snygga kläder, och så ska solen skina så att alla kan ha solglasögon och se ut som 5 st James Bond . Men vi har inte kommit på vilken musik de ska ha när de kommer gående. Men igår kom jag på det! MFF-hymnen. Alla som hålle på Malmö FF vet vilken jag menar. Introt där med trummorna är rätt coolt. Vad tror ni? Vi vill ju inte ha för mycket skämtinslag i vårt bröllop. Det ska va roligt men seriöst. Men detta känns som en kul grej då många i hans släkt och hans vänner håller på MFF.

• Pinupp

Sundance- det låter jätte bra! Superkul men ändå seriöst som du säger. Vi ska ha ett 50-tals rockabilly bröllop själva.Vi vill att det ska va kul men som du säger, inte för mycket skämt. Vi har en kompis som ska sjunga i kyrkan,han sjunger i hordrocksband i vanliga fall.. Vi letar efter låt som han kan sjunga.. Hellst någon 50-talslåt, men vi vill ha en rockig låt. Svårt det.. Nån som har nåt tips...?

• sockersmulan

OJ! Det var billigt! Grattis! Jag klickade hem min brudväska (av märket Paris Hilton) för 45kr där för ett tag sedan, verkligen en suverän sajt!

Miss Giggle skrev 2009-08-11 09:08:13 följande:

fatta så nöjd jag är! Har letat korsett till klänningen i några veckor nu, billigaste jag hittade köps i Halmstad för 1200 kr. SÅ tipsade en kompis mig om tradera, där hittade jag ett företag som lagt ut en massa vita korsetter till budgivnign och jag klickade hem en föe 180 kr!!!!Nu är det ju bara till att hoppas att den passar!
  • sockersmulan

Det låter som en jättekul idé! Bra att många av gästerna kan relatera till låten också. Håller med Pinupp: Superkul men ändå seriöst.

Sundance skrev 2009-08-11 09:56:24 följande:
    Jag kom på en superkul grej igår. Tanken är ju att först ska min m2b och hans 4 marskalker komma gående över slottsbacken i sina snygga kläder, och så ska solen skina så att alla kan ha solglasögon och se ut som 5 st James Bond . Men vi har inte kommit på vilken musik de ska ha när de kommer gående. Men igår kom jag på det! MFF-hymnen. Alla som hålle på Malmö FF vet vilken jag menar. Introt där med trummorna är rätt coolt. Vad tror ni? Vi vill ju inte ha för mycket skämtinslag i vårt bröllop. Det ska va roligt men seriöst. Men detta känns som en kul grej då många i hans släkt och hans vänner håller på MFF.
Svar på tråden Brudar i Skåne!