• Mia 77

    Hur gjorde ni med inbjudningskort?

    Köpte ni färdigtryckta? Kostnad?
    Köpte ni egna färdigtryckta och skrev i namn o dag själva?
    Gjorde helt själv?

  • Svar på tråden Hur gjorde ni med inbjudningskort?
  • Fejs

    Vi gjorde små kartonger av hårt silverpapper och skrev ut inbjudan, vägbeskrivning, meny och önskelista på ett A4-papper (lite hårdare) och delade i 4 delar och la i kartongen. Se mina bilder.

  • bellrik

    Konstigt att där inte var något jag ska kolla upp det sen, är inte hemma just nu.

  • bellrik

    Martinaa : Jag kan se det i galleriet, fast att jag är på en annan dator än den jag la upp det på. Konstigt du inte kan se det.

  • Fejs

    Jag kan heller inte se ditt galleri när jag testar.

  • Superstarfia

    gå in på din sida, sen inställngar på vänstra sidan.. där hittar du kontoinställningar tror ja de är.. å där finns boxar som du ska bocka i vad du vill visa för andra.. bocka i galleriet så kommer vi kunna se det... :)


    bellrik skrev 2009-08-19 19:38:21 följande:
    Martinaa : Jag kan se det i galleriet, fast att jag är på en annan dator än den jag la upp det på. Konstigt du inte kan se det.
  • bellrik

    Nu då fungerar det nu då??
    Jag kan lägga upp fler sidor om ni vill se mer. Hade lite bråttom till jobbet!

  • Superstarfia

    nej de funkar tyvär inte...

  • bellrik

    Nu har jag hittat rätt, prova igen

  • Saga137

    Jag kan se det iaf, superfint! Blir väldigt sugen på att bläddra i tidningen...

  • bellrik

    Ska se om jag lägger upp allt, får se om jag kommer ihåg det när jag kommer hem ikväll, jag pysslar ganska mycket. Har startat en "bröllopsblogg" idag här, tänkte jag kunde lägga upp allt mitt pyssel där. Har gjort en del rita-klippa-vika än så länge!

  • Martinaa
    bellrik skrev 2009-08-19 20:17:32 följande:
    Nu har jag hittat rätt, prova igen
    Snyggt! *tumme upp*
    Som sagt, hade jag inte redan bestämt mina hade jag nog gärna snott idén. Men jag vet precis vem jag ska tipsa om den här idén när det blir dags *sitter och hoppas att jag kanske får hjälpa till o göra dem, hehe*
  • bellrik

    Tackartackar! Roligt men pilligt! Börja i god tid är mitt enda tips !

  • Martinaa
    bellrik skrev 2009-08-19 20:49:46 följande:
    Tackartackar! Roligt men pilligt! Börja i god tid är mitt enda tips !
    Som med det mesta andra också med andra ord!
  • emilou77

    Vi bjuder in de flesta på Facebook :) Den äldre generationen som inte har det får färdigtryckta inbjudningskort från Vistaprint.

    På FB kan vi uppdatera om någon undrar något och alla gästerna kan kommunicera med varandra (övernattningar, samåkning osv) via gästboken. (dessutom blir det ju både miljövänligt och billigt...)

  • bellrik

    NU ligger alla sidor upp på mitt galleri för er som vill titta!

  • Martinaa
    bellrik skrev 2009-08-20 14:46:46 följande:
    NU ligger alla sidor upp på mitt galleri för er som vill titta!
    Hihi, riktigt snyggt gjort! Jag gillar din annons "Gillar du att tälta?" haha!
  • bellrik

    Lite roligt får man ju ha... :)

  • bria

    Vi gjorde som så att vi beställde kort från Unicef hemsida. Det var min syster som nämnde för mig att hon var säljer åt dem. Så 80% utav pengarna vi lade ner på Inbjudningskorten går till Unicef och det kändes väldigt bra då jag är utav åsikten att inbjudningskort är ett nödvändigt ont.

    Om någon är intresserad så är adressen:
    www.unicef.se/butik/privat/kort

    Det man ska tänka på är att det är inte bara ett motiv utan flera olika.

  • shamrock
    källerudd skrev 2009-08-13 08:36:38 följande:
    Jag gör allt själv (stog bra länge vid köksbordet igår och skar till bitarna till inbjudningskort och festhäften) tror inte det blir billigare då papper är ganska dyrt + att jag beställt en egendesignad stämpel.....men jag älskar att pysslar och gör alltid alla kort själv annars, julkort o så, så skulle kännas konstigt att beställa dessa..
    Var beställde du den egendesignade stämpeln och vad kostade den?
Svar på tråden Hur gjorde ni med inbjudningskort?