Livets viktiga och oviktiga frågor
Brudsommar ? skönt att slippa glukosintoleranstestet, det lät inte som någon höjdare.
Telis ? ja, det är ju det svåra att man vill berätta samtidigt som man blir besviken när man har berättat och andra personer som inte har med saken att göra får veta detta. Minns att min mamma hade sådana erfarenheter med min mormor, vilket har påverkat henne i relation till mig; jag kan berätta allt för min mamma utan att hon röjer några hemligheter eller gör annat konstigt.
A M ? skönt att H. accepterade den nya sovställningen. Herr Plattskalle, vilket roligt namn!
Jag meddelar så klart alla när det är dags att hålla tummarna ? håll dem inte för hårt för att de alltid kan lägga in ett akut kejsarsnitt emellan och flytta på tiden. Börjar faktiskt bli lite skräckslagen inför proceduren samtidigt som jag ser fram emot det.
Annars har de sagt att vi kommer att vara två timmar på uppvaket och sedan flyttas till en eftervårdsavdelning där vi får stanna resten av veckan. Det innebär minst fyra dagar på sjukhuset på grund av mina tidigare problem.
Muggles ? vad roligt med huset håller tummarna att allting går bra, utan några överraskningar.