nenne - ........ Jag fattar det inte? Är mållös. Ledsen. Säger som flera tidigare, om det gör så här ont i mig just nu, hur mår då ni? Känns fullständigt overkligt, jag har svårt att ta in det, trodde verkligen på plus den här gången... FAN, vad livet är orättvist!!!
Håller med om att vi har väldigt tråkig vf-statistik i tråden (i den ivf-tråd jag hängde i på FL när conny blev till lyckades 16 av 20 tror jag, helt galet! och alla hade olika orsaker till infertiliteten). Minns ni Clownis (vars man var sjuk)? Hon lyckades ju iaf på sin första ivf hon med.
snaily - Vill först bara säga att jag hade förstått om du inte har orkat eller velat träffas i fredags! Men vad roligt att du kom!!! Tack igen för söta presenten till lillebror och teet som jag fick! Jag gillar te, men dricker det ändå inte så jätteofta. Nu har jag druckit en kopp varje dag sedan i fredags, och dessutom luktar det ljuvligt i köket hela tiden. Underbart!
Ciccis dop är avklarat och namnet bestämt. Hur det gick låter jag dock cicci berätta själv. Lillebror krånglade så att jag lämnade återbud på morgonen, men då piggnade han plötsligt till, och jag fick i stället bråttom. Som grädde på moset fastnade jag sedan i trafiken och missade själva dopet ändå. Men, jag fick iaf delta i kalaset efteråt. TACK igen cicci, hoppas du själv fick en chans att njuta som vi andra gjorde.
Hoppas också att du får en lugn och skön vecka hos mamsen och papsen nu. Ska ringa dig snart, såg att du hade ringt men då var det för sent att ringa tillbaka.
Känner igen det här med lycka/smärta - Har man något att vara lycklig över har man ju också något att förlora. Men hellre älska och förlora än att inte älska alls, eller hur är det man säger?
Liten - Grattis till tjänsten!!!
muggles - SKIT att det finns rester kvar, men SKÖNT med vettig läkare! Hoppas det sista släpper till nästa koll!
Nu måste jag försöka få på mig kläder innan lillebror vaknar igen! Kram på er!!