piggis - Asså conny väger 10,4 (tror han är 83 lång) så för hans del är det ju knappast några problem på lääänge, det var bara information jag snubblade över när jag googlade.
lappis - Det är så konstigt, jag som har norrländska rötter, har föräldrar som älskar surströmming och alltid säger att jag gärna smakar på allt - jag har inte ätit surströmming?!!! Helkonstigt.
muggles - Känner du doften? Kladdkakan är snart klar, ska bara komma på hur jag får den till gbg... Kanske får det vänta tills på måndag när sambon ska ner och hämta bilen.
Han sover förresten så sjukt dåligt på nätterna just nu, tror det är lite för mycket för honom, med bebis på g (förra gången väckte jag ju honom när det var dags att åka), sälja bil, köpa bil, planera en svensexa (som är i morgon och han drar i det mesta eftersom de andra är så lata), och allt samtidigt...
Liten - Jag vill också ha huslänk! Vi fick väcka conny i morse för att hinna till inskolningen... Två gånger grät han till inatt, jag gick upp första gången (behövde ändå gå på toa), men han verkade gråta i sömnen, så andra gången lät vi honom vara och då lugnade han sig själv snabbt.