Livets viktiga och oviktiga frågor
Vickan: Tycker nog att om man får äta frukost tre gånger innan man får behålla den så bör inte BM konstra angående receptbelagda piller mot illamående... Så ring och ställ krav på det, tycker jag.
Angående tider hos MVC låter det jobbigt att hela tiden behöva åka tidigt från jobbet. Jag har knappt en halvtimmas åktid med bil, men har lyckligtvis inga större problem att få tider sent på em eller tidigt på morgon...
Frejis: Praktiskt att det finns en egen kurs för de med redan inplanerat snitt
Snaily: Kanske är bra för en otålig liten korv att vara först ut? Hoppas utställningen går bra, och att både korven och kopplet bländar domarna (eller vad de nu kallas?)
Ego: Här blev det inte kladdkaka, men väl ostkaka. Och i övrigt så kan jag berätta att när jordhögarna som legat på vår tomt försvann, så blev trädgården ännu större... Ojojoj... En diskussion som maken och jag har (betydligt mer sansad än diskussionen om föräldrakurs ) är hur vi ska utnyttja trädgårdsdesignern vi har fått i present. Ett antal rådgivningstillfällen, där vi räknar med att hinna fixa en hel del mellan varje rådgivning, eller en färdigplanerad trädgårdsritning med en gång... Det senare ställer mer krav på att vi ganska snart vet vad vi vill med trädgården. Men vad 17, vi får ju plats med typ allt man kan tänkas vilja ha, utom golfbana möjligtvis...