PB: Tråkigt att höra om blockerad passage, förstår att du blev ledsen. Hade också trott att spolningen var för någon form av "rensning av skräp och avlagringar som kan störa"... MEN, du har ju en "förklaring" nu, en anledning till att det inte har funkat hittills. Och förhoppningsvis kan de på något sätt få upp aktiviteten hos den andra äggstocken, eller få bort blockeringen... Alltid lättare att veta vad det är som stör, särskilt när det INTE är oåterkalleligt... KRAM till dig!
EA: Tror att MC-teorin kommer gå plättlätt, sätt igång och plugga bara. Du har ju studievana, även om det var några år sedan nu... F*n för spottings!!!
Muggles: Min systerson stammade. Han hade överlag en hel del talproblem, pratade otydligt länge och helt enkelt inte bra... Stamningen vet jag att vi "ignorerade". Det fick ta den tid det tog för honom att prata, vi låtsades inte om det, och det försvann inom ett år vill jag minnas...
Sweet: Jäklar i min låda vad du varit effektiv - Ciccieffektivitet över dig, minst... Kan du inte smitta litet, så jag får något gjort