Livets viktiga och oviktiga frågor
Gjungel Herregd. Man kan tro att förkylningen satt sig på hjärnan... DJUNGEL ska det vara såklart...
Gjungel Herregd. Man kan tro att förkylningen satt sig på hjärnan... DJUNGEL ska det vara såklart...
Ore - Ja, det tycker jag att du gör rätt i! Det kan ju ändå vara bra att du fått lite distans till det hela nu och kanske kan diskutera utan att bli så känslomässigt påverkad som man blir när man ff är så upprörd.
EA - Visst är det skönt! Det tar mindre energi och jag är minst lika effektiv, för jag koncentrerar mig ju på det jag ska och inte på en massa andra saker som dyker upp när man är på jobbet...
AM - Ja, en nässköljare inköptes efter dina lyriska inlägg förra gången jag var förskyld, och den är använd, men har inte hjälpt nämnvärt tyvärr. Avsvällande tabletter, nässpray och kortisonspray har oxå varit på åtgärdslistan...
Sept - Jasså, kan de odla för det? Det har jag nog aldrig varit med om att de gjort på mig. Men det kanske är ngt att förslå då.
Ore - Tack för länkarna! Ska kolla efter jag återvänt från vårdcentralen.
AM - var det du som pratade om Nespressobryggare?
Lappis - Spännande! Du får väl dra upp klänningen så gott det går
Tillbaka från vårdcentralen med nytt kortisonspray och ny penicillinkur. Hoppas det hjälper nu!
Tack Ore för länkarna. Har kollat igenom dem nu, och hittat en fläktkåpa jag gillar på Thermex (har liksom fått för mig att jag vill ha en rund...). Köksportalen verkar oxå super för att få en bra överblick. Ska kolla mer i detalj ihop med maken sen.
Usch så dyrt det är! Ibland är livet verkligen orättvist.
Ja, det är svårt. För samtidigt är det ju värt alla pengar i världen om det bara funkar. Så trist bara att vissa kan bli gravida huxflux "som misstag", medan andra som kanske inte vill annat än få ett litet barn, måste skuldsätta sig resten av livet.
Fördelen med adoption är iaf att det leder till ett litet barn i slutändan...
PB - Åh, kan jag oxå få se?
EA - Skönt att nåt går smidigt!
PB - Tack för titten! Jättemysig liten stuga!