Muggles - Åh vad skönt att du fick ditt minus! Bra att du mötte en grundlig läkare oxå. Hellre ett extra test än tvärtom i vårdsammanhang tycker jag.
Verkar ju superlovande med huset oxå! Chansen att de väljer samma mäklare måste väl ändå vara ganska stor? I synnerhet om han dessutom har nya köpare på G... Stort grattis till båda beskeden iaf!
PB - Kunde inte annat än att skratta lite åt era problem med att hinna till telefonen Tar nog ett tag innan ni vänjer er, och sälvklart är det jobbigt att lämna en plats som har varit "hemma" under en så lång tid. Men det brukar gå förvånansvärt fort ändå att ställa om. Jag kan tänka på det ibland, hur anpassningsbar människan verkligen är.
Kängu - Vad kul att du hittat lite folk att umgås med. Sånt är verkligen så värdefullt! Många verkar verkligen hitta vänner för livet i sina sk mamma-vänner
Nenne - Förstår verkligen att det brast för dig igår. Livet är verkligen inte rättvist. Hade det varit det så hade du & P haft en bunt ungar vid det här laget... Kram!
Ore - Taskigt med kollegan och lönen! Det skulle jag absolut ta upp med chefen om jag vore du... Det är skitjobbigt att förhandla om lön tycker jag, men det är knappast någon som tackar en om man låter bli heller. Ibland önskar jag att jag var lite mer som en kille när det gäller sånt. Hoppas att du lyckas iaf!
Liten - Stort jättegrattis till jobbet!!! Vad kul! Hur berättade du nyheten om bebisen då? I samband med beskedet eller gjorde du det innan? När börjar du? Hur gick det med kollegan som "tävlade" mot dig? Får han ditt vik? *nyfiken i en strut*
BS - Hoppas det gjorde susen med en god natts sömn... Det lät verkligen inget kul att bråka så somni gjorde igår. Jag har full förståelse för att du lackade ur. Men jag kan ibland själv märka, både på mig själv och maken, att ju mer man är ifrån Matilda, desto mindre lyhörda blir vi. Jag minns (när jag var hemma) att jag tyckte att min make kunde ta ett större ansvar när han kommit hem från jobbet, men att det oftast ändå blev jag. När situationen sedan blev omvänd och jag var den som var borta mest, märke jag att jag backade och lät maken sköta huvuddelen. Så konstigt eftersom jag ändå reflekterat över det innan. Givetvis är det inte ok, men din make kanske fortfarande var i jobb-"mode"?
Sweet - Trist att lilltjejen är sjuk! Hoppas hon piggar på sig snabbt och att du och maken slipper!
EA - Vet att jag inte ska spä på det hela, men det är ju vääääldigt spännande...