Tack för alla kramar igår, det var verkligen värdelöst att må så illa... Har gjort det några dagar nu, fast idag är det bättre. Kanske beror det på att det blivit så jobbigt att sitta framför datorn, magen är i vägen...? Skönt att det bara är 3 dagar till, och de dagarna har jag dessutom en massa annat inbokat också (bm, frisör, vul och ansiktsbehandling), så då blir det ju inga heldagar.
lappis - Vågar vi verkligen bjuda er på middag? Måste erkänna att jag får lite prestationsångest...
Hoppas hemresan flyter på utan förseningar eller annat jobbigt!
muggles - Ja, det är ju precis det som är problemet, att de blåser upp det så in i h**e, svårt att veta vad som är sanning och vad som är spekulation... Hur som helst tror jag vi kör på med inskolningen och ser hur det utvecklar sig. Har köpt en ny alcogel idag (pumpflaska), så vi har hemma. Känns som att det är typiskt sånt som kan ta slut (enligt apoteket är det en storsäljare nu...).
Jag skulle också skita i tanten med handväskan nu.
Tinga - Förstår verkligen att ni inte orkar mer just nu!!! Kram!
snaily - Jag slutade nog faktiskt till och med med progget ett par dagar innan plusset (tog en om dagen i 14 dagar från äl, testade 16 dagar efter äl)! Min teori är ju att min kropp är lite trögstartad och inte fattar att den är gravid från början, och att det därför räcker med 2 veckor. Dessutom var jag snål och ville att det skulle räcka till fler försök, jag trodde ju aldrig att det skulle bita första gången!!!
BS - Iris har så sköna kommentarer!!!
Vänner - Imponerande! Säger som BS, huslånet är för evigt. ´
piggis - Jisses, du ser verkligen dåligt på riktigt!! Grattis till nya glasögon, förstår att det inte blir så ofta med den kostnaden...
PB - Håller tummarna för besiktningen! Bra att ni ska vara med på den, man får ju veta så mycket mer än det som skrivs i protokollet då.
Idag har verkligen varit en heldag, är helt slut! I förmiddags tog jag och conny bussen till ett av våra lokala centrum för att fördriva lite tid medan sambon förberedde för tvättstugemålning. Hittade några bodys till lillebror och en tröja till conny. Sen handlade vi lite mat också innan sambon plockade upp oss. Hem och pannkakor till lunch, mums! Sen sov jag och conny medan sambon började måla och sen tog sambon ut conny på en ny promenad medan jag målade vidare. Hemmagjorda köttbullar till middag och sen lite bus. Nu sover conny, sambon tittar på tv och jag sitter här. I morgon blir det nog samma schema, förutom att jag inte har tänkt shoppa nånting.
Ska bli så sjukt skönt att få en "ny" tvättstuga!!
Kramar till alla, vet att det var mer jag hade tänkt kommentera/svara på...