BS - Velade länge innan jag skrev om min kompis, känns inte som att man behöver veta om ännu fler saker som kan gå snett... Skickar fler varma kramar till muggles med familj!
12.30 vid svampen(?) i morgon! Kanske, kanske följer min familj med, får se om de vågar. Golden Hits brukar ju vara ett säkert kort om ni inte kommer på något annat. Cicci hakar på också! Skitsynd att ni inte kan fruLlan o AM, men det blir fler tillfällen (nästa onsdag, t ex, jag vill vara med då också!).
Shit, vi kanske håller på att köpa ny bil?! Och i Göteborg av alla ställen, vilket komplicerar det hela ordentligt! Sambon håller just nu på att försöka kolla upp ägarförhållanden ordentligt, men bilregistret samarbetar inte riktigt... Det är ju ingen cayenne vi ska köpa men det handlar om tillräckligt mycket pengar för att vi inte vill bli lurade... Eller det vill man väl aldrig.
Jag sitter annars och svullar godis och har sammandragningar. Hade jag med conny också veckorna innan, så det känns bra.
Första dagen på inskolningen gick jättebra. Hade dock inte förväntat mig något annat, conny som gärna går till vem som helst när som helst får komma till ett nytt roligt ställe och leka med gåvagnar, skottkärror etc, klart han är nöjd! Han fick tydligen även prova att riva morötter (det klarar ju inte ens jag utan att göra illa mig ), under uppsikt förstås.
I morgon är dagis stängt för utbildning, så nästa inskolningsdag är onsdag. Åh, vad jag hoppas att lillebror vill stanna i magen tills conny är inskolad färdigt...
Kramar också till PB, klart det är sentimentalt att bryta upp så som ni gör nu!
Och snorkis, skittrist att du också fått mens igen!!