Livets viktiga och oviktiga frågor
AM: Thailand låter suveränt! Jag var bortrest lagom innan jul förra året (5-19 dec har jag för mig att det var), tyckte det var jättebra Angående kurvor för längd och vikt så låg jag alltid ett snäpp högre i längd än i vikt (och båda var under normalen), men jag tror att mamma tog det ganska lugnt. Hon insåg tidigt att det inte gick att få mig att äta ett endaste dugg mer än jag kände för, hur mycket man än trugade. Men jag åt ganska bra för det mesta... Så muggles råd att strunta i vad vikarien på BVC säger, och gå på din egen känsla, låter superbra!
Snaily: Trist med urinvägsinfektion, och ylande korv. Men han verkar ha anpassat sig
Lappis: Surt att det ska vara så svårt att få bord på en bra restaurang... Hoppas på många avbokningar på det önskade stället!
Är det lördag lunch som är planerat för gbg-trådträff, eller finns det någon mer plan? Bara så jag vet när jag ska satsa på att vara nere... Hade tänkt fjäska med syrran, och hoppas att hon kommer och hämtar mig i gbg och kör hem sin trötta och gravida storasyster efter konserten. Så då behöver jag hitta ett bra tåg att åka ner med...
Någon som har förslag på vad man kan göra för en möhippa. Vi har en "fokus på bruden"-aktivitet, en "något som alla är med på"-aktivitet, och vad vi saknar är en "sitta och prata och dricka-aktivitet" för kvällen. Vi hade tänkt oss bubbelpool, eller kanske bastu. Men det verkar bli hiskeligt dyrt, så vi funderar på något annat lämpligt... Inte lätt...