Hej hej!
Är nu tillbaka på jobbet - chockstart, typ... Fast jag har inte kunnat göra så mycket eftersom datorn krånglat (massa nya inställningar, en heeelt överbelamrad inbox så att allt bara låste sig för att den var för full och litet smått och gott..) Och om drygt 45 min ska jag åka, har tid hos BM
Min bedömning av Madonna-konserten var att den var bra, men inte superbra... Hon är ju grymt proffsig, men det där vaga "hjärta och själ" saknades på något vis. Det var bara en "normal dag på jobbet" för henne.
Jag satt INTE under tak, så det var tur att det mest bara var under "för-DJ:n" som det regnade, och även tur att jag stannat och inhandlat en regncape på vägen, när maken ringde och sa att det regnade i gbg... Den användes!
Annars var det trevligt att träffa Lappis med make, få ett ansikte och röst utöver fotot i galleriet Och även trevligt att träffa Muggles med make, såklart.
Kängu: Drygt 7400 kr hade de dragit för vagnen från kontot, så det stämmer nog att eurokursen gått ner. Typ 10:17 blir kursen då (banken räknar väl också in någon slags "istället för växlings-avgift" har jag för mig...)
Snaily: Låter trevligt med en tur upp på fjället. Håller tummarna för att både Pergo och progg har haft en plussitiv effekt
Tinga: Nej, stackars liten förkyld Piff! Lille stackaren, vad allt går emot honom... Hoppas han kryar på sig snart! Men kanske inte heller jättemärkligt att han inte har så jättebra immunförsvar när han inte fått tillräckligt med näring.
BS: Usch vilken otäck reaktion på myggbett, hoppas det finns något att göra åt det...
PB: Håller tummarna för att besiktningen går bra, återkom med rapport SNARAST!
Hmm, det var något mer men jag minns inte riktigt vad det var...