Lappis: Precis som övriga säger så är det viktigt att du mår bra! Och familj blir det ju så småningom ändå Ni har ju försökt med ivf, FET, akupunktur och allt vad det nu är, så det finns ju inget att ångra... Visst finns det de som lyckas på 11 försöket eller så, men är smärtan över de tio misslyckandena värda det? Ja, kanske om man visste att man en gång skulle lyckas...
Nej, nu vandrar tankarna iväg. Hur som helst så tycker jag att du tänker rätt som prioriterar annat som får dig och din man att må bra
Angående sol så har jag också fått en dos, tyvärr inte genom något så trevligt som att sitta vid stranden eller på en mysig balkong - jag plockade skräp på tomten (men det är trevligare att göra det i solsken än i regn, kan jag lova...)
Har också bestämt mig för en sovrumstapet, hittar den dock inte på internet så jag kan inte visa...
Så nu tycker jag att jag varit duktig, och sätter mig med med fötterna på bordet en stund och dricker ett glas bubbel - Schloss Boosenburg smakar helt ok
Piggelin: Tror också att det kan vara en bra funktion att kunna sätta babyskyddet på vagnen, men maken är inte lika övertygad. Men det är lugnt, jag kan ligga lågt med det ett tag och sedan köpa infästningsanordning. Jag vill bara inte ha köpt ett babyskydd som absolut inte går att knäppa fast på vagnen...