Livets viktiga och oviktiga frågor
Telis, vet inte om jag hinner att baka en testtårta. Så antingen får jag chansa att det blir bra eller så får jag ta ett gammalt beprövat recept.
Det finns ett skomärke som heter Legero, vars skor ofta har gore tex. Brandos hade några modeller men jag har sett andra modeller i skoaffärer www.brandos.se/legero-damskor-95/ .
Tinga, men vad jobbigt ni har det . Trodde att det började bli bättre. Hoppas att ni kan få avlastning och den hjälp som ni behöver. Förstår vilket frustration ni måste känna för precis som AM skriver, mat är bland de mest basala behoven vi har och som förälder så vill man så klart att barnen ska äta. Stödkramar!
AM, råbiff låter inte så kul och inte blåsor heller. Hoppas att det läker fint och bra, och snabbt!
Nenne, grattis till eskimåerna!
Victory, beklagar sorgen, så overkligt att det är svårt att veta vad man ska säga. Vilket fint tal du skrivit. Tårarna började rinna när jag läste.
Vickan, hoppas att du får tabletter idag så du slipper ditt illamående, för det var väl därför du skulle till doktorn? *förvirrad och glömsk*
Cissi, det är två fina namn som ni har som förslag och det kommer att bli bra vilket det än blir. Hoppas att du kan njuta av din vistelse i Blekinge och att du får den hjälp du behöver för att må bättre. Stödkramar!
Passionsblomman, vad skönt att ni är på plats. Arbeta inte för hårt bara, ni har tid på er att komma i ordning.
Liten, ?Hallå? hihi