Koko, vad skönt att lillebror mår bättre!
Snorkis, rosa är en av mina favoritfärger också så om jag hade barn så hade h*n absolut fått ha rosa kläder . Har till och med rosa halsband till min hund . Inte helt lätt att hitta i hennes storlek eftersom rosa halsband mest tillverkas till små hundar . Gillade också kalla fötter men det började visas på en tid som inte passade mig och då slutade jag se det. Harry Potter gillar jag också . Har bara sett filmerna men alla säger att böckerna är bättre så man får väl läsa böckerna någon gång i framtiden.
Nenne, får jag också se din blogg?
PB, ja du, Katrin är väl någon slags programledare för Idol och så har hon en blogg. Jag vet inte riktigt, mer än att hon hamnar i blåsväder lite då och då i tidningarna. Jag blev bara så himla arg när jag läste på hennes blogg igår där hon bland annat skriver om hur människor som hon aldrig skulle få missfall. Det är bara svaga personer som drabbas av det, precis som utbrändhet . Jag fattar ju att hon skämtar när hon säger att hon kommer att vara den som slår barnet men skämtar hon när hon säger att hon inte skulle kunna få missfall för hon skulle inte ?ta det så hårt?? Skulle det vara roligt? Eller menar hon det? Så ursäkta mitt lilla utbrott på henne och så ber jag om ursäkt om det är någon i tråden som är polare med henne och tycker att hon är jätterolig.
PB igen, det låter som att du har en plan, eller nästan en plan i alla fall . Det finns hur mycket som helst att läsa så det är svårt att bestämma sig. Men att läsa om hur man drivet ett företag tycker jag låter smart.
Lapinette, ja fy vilka jäkla avsnitt! Satt här hemma i soffan med tårarna rinnande.
Telis, oj, det måste vara en bra profylaxkurs om det till och med låter coolt med förlossningar . Håller tummarna för en bra budgivning.
Angående genusfrågor, ?Anna Anka? har ju sin åsikt klar i alla fall (fortsättning på AM:s länk)
Vad nyfiken jag blev på hur Telis hall ser ut, och Vickans kök. Blev dessutom sugen på att slutföra ett par av mina projekt i hemmet när ni pratar så mycket om inredning. Ett av projekten är att hänga upp gardiner (rosa ) i sovrummet. Projektet avbröts av att jag inte hade någon rosa tråd hemma för att fålla gardinerna. Hur länge sedan det var ska vi nog inte prata om . Sen har jag hittat en bänk till hallen på Ikea men sen kom jag på att det är ju lov den här veckan så det lär ju vara fullt med folk? Hmmm, undrar om man ska våga sig dit ändå?
Är det någon som har ett bra tips på GoreTex-kängor? Var ute på hundträning idag och den ena av mina kängor läckte tydligen som ett såll! Kändes som att gå med en bassäng i skon . Har inte ens haft dem i ett år. Borde de inte hålla längre? Fy fanken vad kallt det var! Stackars mig .
Nu är det dags att sova.