God förmiddag allihopa!
BS, vad skönt att du kommer att få en kallelse till slut. Konstigt att remissen bara försvann.
Koko, säger som Liten, heja dig!
Liten, grattis till ett fint UL. Åh, semester, vad mysigt!
Telis, grattis till ditt UL och flödesmätningen också! Det är väl det värsta med att flytta, få undan allt i sitt gamla hem. Slit inte ut dig .
Snorkis, vad jobbigt när kroppen sänder så mixade signaler. Men du får väl passa på att följa dina instinkter .
EA, hoppas att det löser sig med paprikorna och dess ?leverans-tider?. Jag tror faktiskt att jag har listat ut vad paprikorna egentligen är för något. Kanske ska inboxa dig och se om jag har rätt ?
Muggles, jag tycker att ni ska besiktiga huset om ni vill det. Better safe than sorry, eller hur? Även om undersökningsplikten inte är lika omfattande på ett nytt hus som på ett gammalt så är det en ganska godtycklig bedömning tycker jag. Som köpare har man verkligen en långtgående undersökningsskyldighet och det är svårt att komma i efterhand och hävda att något var fel. En garanti på 10 år är väl bra med det är också skönt om fel upptäcks och kan åtgärdas innan man kan flytta in. Tänker på den här historien: sydsvenskan.se/lund/article307147/Alla-nybyggen-pa-Annehem-ar-fuktskadade.html.
September, tack .
AM, vad duktig Livia var hos tandläkaren .
Vänner, vad skönt att du mår mindre illa nu.
Izzie, stackars lilla M som trillat . Hoppas att det läker fort.
Ore, heja dig i den där brudöverlämningstråden!
Minusgrader?! Ojoj, hoppas att det dröjer innan det blir minusgrader här. Här regnade det lite tidigare men nu är det uppehåll, vilket är bra eftersom jag tänkt träna hunden på hundklubben idag?