Mugglan, Min mage putar också! Men det beror nog mest på att jag äter hela tiden och inte tränar just nu (semester). Tänkte på det häromdagen när jag skulle ut ett ärende och slängde på mig en tröja som dolde lite av putet iaf och tur var det för den första jag stötte på var chefen! Har nog aldrig tryckt in magen så fort och hårt och han kollade som vanligt på den. Blir ändring med träningen nästa vecka iaf när jag börjar jobba. Dels cyklar jag dit och hem (visserligen 2,5 km enkel väg bara) och så går jag en del på jobbet. Ska till sjukgymnast också och där lär jag få träningsschema och det ser jag fram emot även om träningen kommer vara dödstråkigt. Det är det jag ogillar mest md foglossningen- att den hindrar mig från mycket träning jag tycker är rolig som dans och vandring. Och step up och aerobics etc. Men jag får nog vara glad så länge jag kan gå iaf. Och vi har mycket trappor på jobbet och det finns inte hiss överallt vilket kan bli ett problem. Nåja, det är problem som försvinner även om det kommer dröja rätt länge och det är ju för en mycket god sak.
Frejis, Visst kan jag be om Lergigan comp, men då måste jag passa telefontider på arbetstid på jobbet (börjar på månd) och avsätta tid för att gå till läkaren igen och jag kommer ha hysteriskt mycket att göra på jobbet och ska ju även på tidigt ul på arbetstid, så det kommer inte prioriteras känner jag. Men blir det ohållbart så är det ju en läkare som gör det tidiga ul:et om knappt 2 veckor, så då kan jag ju be henne om ett nytt recept.
Tänkte fråga er en helt annan sak. Är det någon som har ett gott och enkelt (jag som ska laga )recpet på någon vegetarisk rätt? Jag ska ha spelkväll hemma och en av tjejerna är vegetarian. Själv äter jag aldrig nånsin vegetariskt, så jag vet inte vad jag ska hitta på. Maken jagar ju och hans farbror har kossor, så vi har ju en frysbox ständigt knökad med olika sorters kött, så veg kommer liksom aldrig på tal här.
Ska packa badväskorna nu! So long!