Tinga ? jag blir glad att läsa att doktorn tyckte att Piff såg relativt frisk ut och att ni är hemma igen. Hoppas att han inte kommer att behöva ha sond alltför länge och att det ordnar sig nu. Att han dessutom drar ut sonden Vilken busig liten kille!
Jag är nog inte så orolig för tidig förlossning längre eftersom lilla fröken borde klara sig rätt bra. Är annars bara orolig både för förlossning och snitt överhuvudtaget , tycker att båda två verkar rätt läskiga.
Clownis ? roligt att se dig här igen. Hoppas att du fortsätter komma hit och skriva lite oftare stora kramar till dig!
Brudsommar ? extra fostervatten har ingenting med myomen att göra. För mycket fostervatten innebär en alltför stor påfrestning för livmodern som kanske inte kommer att orka till slutet, vilket gör att förlossningen kan starta för tidigt.
Telis & Ore ? det blir för mycket av det goda, helt enkelt bland annat spänns magen ut så att ?skinnet? ömmar fast det kanske hade gjort ändå samt ev för tidig förlossning. Det är väl de största nackdelarna vad jag vet just nu. I vissa fall kan det bero på anatomiska problem hos bebisen, men doktorerna kom inte på igår varför jag hade fått för mycket fostervatten. Vi får väl se hur det utvecklar sig, helt enkelt.
Snaily ? japp, jag är en samlare fast lite mindre allvarliga åkommor än så länge *peppar peppar*
Fru AM ? vecka 31+0 idag. Tiden går allt fortare!
Piggelin ? underbart med en fungerande relation till svärmodern det måste vara roligt för A. att få göra roliga saker med farmor och få umgås med henne. Och ni får ju barnpassning.
Lappis ? hoppas att ni får en riktigt lyckad helg i Gbg!
Vännerfan ? kan du inte be om Lergigan comp då? Stackars dig som har fått foglossning så tidigt, men den kommer kanske att gå över fortare efter den här gången.
Vickan ? jobbigt med att behöva vänta tills på tisdag. Att vara gravid är ett märkligt tillstånd på så sätt att man direkt hänvisas till en medicinsk specialitet, gyn, som om alla andra läkare inte kunde hjälpa till med något
Ore ? skönt med sällskap till Babyproffsen, hoppas att du får lagom många goda råd.
Vildhallon borde nog finnas kvar jag plockade dem för två veckor sedan och många var inte alls mogna. Men fästingar är många och hungriga, lyckades få två stycken
Önskar en riktigt trevlig fredag till alla trådisar