AlaM skrev 2009-08-13 11:21:50 följande:
Antingen så var hon väl barnsligare än någon jag någonsin träffat eller så hade ni kommunikationsproblemRed Scarlet skrev 2009-08-13 11:18:44 följande:
Vi hade väl ganska grava kommunikationsproblem så ska väl inte skylla allt på henne, ingenting jag sagt kan i vilket fall ha gått fram. Sedan hade hon haft tre vigslar precis innan vår och verkade vara väldigt trött/oengagerad. Det verkade som att hon också precis innan bröllopet ha fått reda på att jag inte längre är med i svenska kyrkan (men min make är det) vilket säkerligen gjorde henne på ännu sämre humör. Men det är väl egentligen inte hennes 'problem'...eller? Hon har ju ingen aning om mina anledningar och behöver inte bli arg på mig för det... hur som helst skulle vigseln ta ungefär 45minuter men hon rasade igenom den på ca 20-25min. Så det var snabbt överstökat iaf..tack och lov
Men nu ska jag inte stjäla din tråd TS, läxan jag lärde mig är att det är viktigt att man går igenom allt väldigt noga med sin präst och har bra kemi tror jag!