• JCH

Boråsbrudar del 4

Föregående tråd är stängd så jag tänkte starta en ny... Finns det några andra i Borås som liksom jag planerar bröllop för fullt?

• Svar på tråden Boråsbrudar del 4
  • JCH

Då jag ringt runt till lite olika affärer föll jag också för Ringheims. Tjejen där var otroligt trevlig och tillmötesgående. Blir absolut ett besök där i början av nästa år när kollektion -10 inkommit, smidigt att mannen kan prova kläder där samtidigt (så kanske han håller sig sysselsatt ett litet tag :) )

Tips --> På Ringheims har det Nixaklänningar... kolla på www.nixa.se om ni vill se deras utbud.

• JCH

Varför kan jag inte göra smilegubbar?? *Sur*

• snuttfia

Du glömmer "näsan". Såhär : - ) fast utan mellanslag

JCH skrev 2009-08-25 08:49:04 följande:
    Varför kan jag inte göra smilegubbar?? *Sur*
  • Nanne84

Har ju missat denna tråden helt... Gifter mig 12/9 i Seglora kyrka, fest i/på Hemgården (vid busstorget), moussebakelser beställda från Gullkragen, och catering från Restaurang Provningen.... Åååå jag längtar så jag håller på att bli tokig.

• JCH

Tack

snuttfia skrev 2009-08-25 09:42:13 följande:
    Du glömmer "näsan". Såhär : - ) fast utan mellanslag
  • snuttfia

Vad kul Vi gifter oss också i Seglora kyrka, fast i maj. Ser fram emot rapport sen, det är ju inte länge kvar alls!

Nanne84 skrev 2009-08-25 09:48:33 följande:
    Har ju missat denna tråden helt... Gifter mig 12/9 i Seglora kyrka, fest i/på Hemgården (vid busstorget), moussebakelser beställda från Gullkragen, och catering från Restaurang Provningen.... Åååå jag längtar så jag håller på att bli tokig.
  • Thora

Hej!

Gifter mig i Ramnakyrkan 5/9 så det är inte lång tid kvar. Köpte min klänning på Kristinas brud och fst i Jönköping. De var väldigt proffsiga och hade ett stort utbud tyckte i alla fall jag.

• JCH

Såg i en tidigare tråd att Boråsbrudarna skrivit upp vigseldatum, kyrka och festlokal så jag drar igång nått liknande. Kul att se vart alla ska vara någonstans. Bygg gärna på med ert eget!

JCH

22/5 2010
    Toarps kyrka
    Sundholmen

• Ellani
    JCH skrev 2009-09-04 17:04:10 följande:
    Vart tog alla vägen?
    Imorogn är det dax för iaf mig och september2009
    Lycka oss till
Svar på tråden Boråsbrudar del 4